فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از یک فقره درگیری منجر به چاقوخوردگی و قتل جوان ۳۰ ساله در شهرستان خبر داد.‌
کد خبر: ۱۱۶۸۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۸ 26 May 2024

به گزارش تابناک بوشهر، سرهنگ حسین خواجه بیان کرد: روز گذشته در پی یک فقره نزاع دسته جمعی، بلافاصله مامورین در صحنه حاضر و مشخص گردید تعدادی از جوانان شهرستان بر سر مسائل جزئی با یکدیگر درگیری لفظی و سپس فیزیکی شده و در این درگیری جوانی ۳۰ ساله اهل و ساکن نخل تقی در اثر چاقوخوردگی مجروح و به بیمارستان عسلویه انتقال گردیده است.

وی با اشاره اینکه تلاش کادر درمان برای نجات ایشان از مرگ نتیجه‌ای در بر نداشت، گفت: برابر اعلام پزشک معالج، مجروح قبل از رسیدن به مرجع درمانی هیچگونه علائم حیاتی نداشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه اضافه نمود: با توجه به حساسیت موضوع تیمی متشکل از کاراگاهان پلیس آگاهی موضوع را با جدیت در دستور کار قرار داده و ضمن انعکاس موضوع به مراجع قضایی و با نظارت مستقیم دادستان محترم شهرستان و صدور مجوز‌های قضایی لازم، دستگیری عاملین و مسببین درگیری در ساعات اولیه پس از وقوع جرم، با جدیت دنبال شد.

سرهنگ خواجه با بیان اینکه با تلاش ماموران تعدادی از نفراتی که در این درگیری دخیل بوده اند، شناسایی و دستگیر شده اند؛ گفت: تحقیقات پیرامون موضوع کماکان با جدیت ادامه دارد.

وی گفت: قبلا هم به دفعات زیاد درگیری‌هایی از این دست به پلیس گزارش و با ورود دستگاه‌های پلیسی و قضایی و با اقدامات بازدارنده‌ای نظیر برخورد‌های پلیسی _ قضایی لازم و همچنبن دعوت از والدین افراد درگیر، هم تعهدات لازم گرفته می‌شد و هم عواقب این گونه ضرب و جرح‌ها به همه افراد ذیمدخل در موضوع مخصوصا والدین انان تذکر داده و گوشزدگردیده است. بدون شک نظارت و کنترل بیشتر بر رفتار و عملکرد فرزندان توسط والدین و حتی افرادی که می‌توانند بر آنان نفوذ داشته باشند تا حدود بسیار زیادی می‌تواند اثر گذاری خوبی داشته و مطمنا از بروز حوادث تلخ این چنینی جلوگیری خواهد کرد.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار