مدیر تعاون روستایی استان بوشهر گفت: از ابتدای برداشت گندم در استان بوشهر تا کنون ۱۸ هزار تن محصول مازار بر نیاز کشاورزان از طریق شبکه تعاون روستایی استان خریداری شده است.
کد خبر: ۱۱۶۸۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۰ 22 May 2024

به‌گزارش تابناک بوشهر، عبدالحسین خلعتی گفت: اتحادیه تعاون روستایی استان به‌عنوان مباشر خریدگندم تضمینی مازاد بر نیاز کشاورزان با استفاده از ظرفیت انبار‌ها و شرکت‌های تعاونی روستایی در مناطق مختلف استان فعالیت دارد.

وی با بیان این‌که خرید مباشرتی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در سال زراعی جاری از سوی شبکه تعاون روستایی استان بوشهر در ۸ مرکز تا کنون به ۱۸ هزار تن رسیده است، افزود: شرکت غله و خدمات بازرگانی استان، گندم جمع‌آوری شده را به مقاصد تعیین شده حمل می‌کند.

مدیر تعاون روستایی استان بوشهر یادآور شد: ۷ مرکز خرید شامل دیلم، بوشکان، تنگ ارم، شبانکاره، شنبه، کاکی و آبدان ضمن خرید، ذخیره‌سازی و حمل و تحویل گندم جمع‌آوری شده، اطلاعات خرید را در سامانه مربوط ثبت می‌کند تا وجوه گندم پس از تخصیص اعتبار از سوی شرکت غله و خدمات بازرگانی، از طریق بانک کشاورزی پرداخت شود.

به گفته وی با وجود آمادگی کامل مرکز خرید گندم در شهرستان گناوه، با توجه به شرایط خشکسالی منطقه و برداشت نشدن محصول از زمین‌ها، تا کنون این مرکز خریدی نداشته است.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار