فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با بیان این‌که رئیس جمهور شهید با رویکرد انقلابی خود توجه ویژه‌ای به اهداف انقلاب اسلامی و گسترش روابط بین‌الملل داشت، گفت: شهید رئیسی ایران مقتدر و مستقل را به جهانیان نشان داد.
کد خبر: ۱۱۶۸۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۱ 22 May 2024

به‌گزارش تابناک بوشهر، سرتیب علی رزمجو در جمع کارکنان سپاه امام صادق علیه‌السلام استان با تسلیت شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه در حادثه تلخ و جانکاه سقوط بالگرد گفت: تمامی امت مسلمان، ملل مستضعف جهان و دوستداران انقلاب اسلامی از وقوع این حادثه جانگداز ابراز ناراحتی و همدردی کردند.

وی افزود: به برکت خون شهدای خدمت در کشور و اهداف متعالی انقلاب اسلامی، کوچک‌ترین اختلالی در مسیر حرکت انقلاب پیش نخواهد آمد.

سردار رزمجو با اشاره به مهم‌ترین ویژگی‌های شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، اظهار کرد: مردمی بودن، انقلابی، اسلامی و دوستدار راه شهدا بودن، توجه ویژه به محرومان و گسترش روابط بین‌الملل از ویژگی‌های شاخص این شهید والامقام محسوب می‌شود.

وی با بیان این‌که شهید رئیسی ایرانی مقتدر و مستقل را به جهانیان نشان داد، تصریح کرد: شهید رئیسی با رویکرد انقلابی خود توجه ویژه‌ای به اهداف انقلاب اسلامی و گسترش روابط بین‌الملل داشت.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با بیان این‌که در پی اقدامات جهادی و انقلابی شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی محرومیت‌زدایی چشمگیری در کشور صورت گرفت، اضافه کرد: بسیاری از مشکلات دولت‌های قبل با اقدامات جهادی و خستگی‌ناپذیری این شهید والامقام حل شد.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار