معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: زیرساخت‌های لازم برای برگزاری باشکوه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان فراهم است.‌‌
کد خبر: ۱۱۶۸۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۷ 26 May 2024
به گزارش تابناک بوشهر، اکبر پورات در اولین جلسه ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری که با حضور فرمانداران ۱۰ گانه استان بوشهر برگزار شد، اظهار داشت: فرمانداران با توجه به وضعیت جوی و گرما در راستای تجهیز وسایل سرمایشی مکان‌های اخذ رای تدابیر لازم را داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به اینکه نحوه تشکیل هیات‌های اجرایی به فرمانداران ابلاغ شده است، افزود: همچنین ماده ۲۱ قانون انتخابات ریاست جمهوری ناظر به همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی با ستاد انتخابات و فرمانداری‌ها هستند و عدم همکاری دستگاه‌های اجرایی ۲ تا ۶ ماه انفصال از خدمات دولتی به همراه خواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عنوان کرد: نشست با اصحاب رسانه و اقشار مختلف مردم استان در راستای تحقق مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رای در دستور کار قرار دارد و برنامه ریزی لازم انجام شده است.

وی افزود: خوشبختانه با درایت استاندار توانمند و مردمی بوشهر و سایر مجموعه‌های استانی، زیرساخت‌های لازم برای برگزاری باشکوه چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در استان ولایت مدار بوشهر مهیا است.

پورات گفت: فرمانداران باید تمهیدات لازم برای تسهیل در انتخابات ریاست جمهوری را مد نظر قرار داده و قطعا تمامی تجهیزات و امکانات لازم برای برگزاری انتخاباتی شکوهمند با تاکید بر ۴ مولفه امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت در استان بسیج می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر یادآور شد: این نشست آغازگر مسیر برای رییس‌جمهوری خواهد بود که پس از انتخابات ردای خدمت را بر تن خواهد کرد و اجرا کننده منویات رهبر معظم انقلاب و ادامه دهنده راه رییس‌جمهور شهید در خدمت به مردم است.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار