رییس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: نحوه فعالیت تبلیغاتی نامزدهای انتخابات امسال در قانون شفاف‌ شده است و طبق آن، کاندیداها نمی‌توانند بدون اندازه و از منبع نامشخص برای تبلیغات خود هزینه کنند.
کد خبر: ۱۱۵۲۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳ 04 February 2024

محمدرضا جان‌نثاری در جلسه ستاد انتخابات افزود: بر اساس قانون انتخابات هزینه تبلیغات نامزدها باید از طریق حساب بانکی که از قبل اعلام شده است، انجام شود.

وی با بیان‌اینکه با این قانون مسائل مالی تبلیغات انتخاباتی شفاف خواهد شد، افزود: بنگاه‌های اقتصادی نیز بیشتر از آنچه در قانون پیش‌بینی شده است، اجازه ندارند به کاندیداها کمک کنند.

وی افزود: اما احزاب می‌توانند بعنوان شخصیت‌های حقیقی از طریق حساب بانکی اعلام شده به ستادهای انتخاباتی نامزدها کمک کنند.

جان‌نثاری ادامه داد: مصوبات ستاد انتخابات استان در این پیوند به فرمانداران استان ابلاغ و اعلام خواهد شد تا فرایند تبلیغات نامزدها طبق قانون انتخابات انجام شود.

رییس ستاد انتخابات اصفهان با بیان‌اینکه جلسات منطقه‌ای در حوزه پشتیبانی انتخابات نیز برگزار شده است، تصریح کرد: درحوزه فناوری اطلاعات نیز صحت‌سنجی دستگاه‌های احراز هویت در۱۶۰ نقطه استان مورد بررسی قرار گرفت و مشکل خاصی در این حوزه وجود ندارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار