فرمانده مرزبانی ناجا ؛
فرمانده مرزبانی ناجا از بسته شدن مرزهای کشور با عراق برای تردد زوار خبر داد و گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا تحت هیچ عنوانی این مرزها برای تردد زوار گشوده نخواهد شد و در این خصوص مرزبانی ناجا با آمادگی کامل به وظایف خود عمل خواهد کرد.
کد خبر: ۹۰۶۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰ 05 October 2020

به گزارش تابناک ایلام، سردار احمدعلی گودرزی  ضمن تشکر از حمایت‌های خوب استاندار ایلام در تأمین امنیت بالا در مرزهای استان، افزود: فرماندهی مرزبانی ناجا در کنار دیگر نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی و سپاه پاسداران با حضور مقتدر خود امنیت و آرامش بالایی را در مرزهای کشور ایجاد نموده است.

وی در ادامه از بسته شدن مرزهای کشور با عراق برای تردد زوار خبر داد و گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا تحت هیچ عنوانی این مرزها برای تردد زوار گشوده نخواهد شد و در این خصوص مرزبانی ناجا با آمادگی کامل به وظایف خود عمل خواهد کرد.

استاندار ایلام نیز در این دیدار ضمن تبریک روز نیروی انتظامی و تقدیر از زحمات پرسنل خدوم نیروی انتظامی و مرزبانی در ایجاد و حفظ نظم و امنیت در مرزهای کشور، گفت: نیروی انتظامی و مرزبانی همواره در خط مقدم نظم و امنیت در کشور و مرزها بوده و امروز این صلابت و اقتدار بی بدیل و ستودنی است.

قاسم سلیمانی دشتکی در ادامه با عنوان این مطلب که مرزهای استان برای تردد زوار اربعین کاملاً بسته است، اظهار کرد: بر طبق مصوبات ستاد ملی کرونا مرزهای استان با کشور عراق برای تردد زوار کاملاً مسدود است و هیچ رفت و آمدی در آن امکان پذیر نیست.

وی در ادامه از بسته شدن مبادی وردی استان برای تردد زوار خبر داد و عنوان کرد: با کمک نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌های مرتبط تردد زوار از مبادی ورودی استان در استان‌های همسایه کنترل می‌شود و از مردم شریف کشور تقاضا دارم با توجه به شیوع بیماری کرونا و مصوبات ستاد ملی مرزهای دو کشور ایران و عراق برای تردد زوار کاملاً بسته است و ترددی در آن صورت نخواهد گرفت، پس به هیچ عنوان به استان سفر نکنند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار