مسوول بخش تحقیقات اداره کل هواشناسی استان بوشهرگفت:در24 ساعت گذشته بالاترین رطوبت هوا با 94درصد مربوط به بندرگناوه و کمترین رطوبت نیز مربوط به برازجان با 19درصد است.
کد خبر: ۷۹۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲ 19 August 2015
علیرضا بهادری روز چهارشنبه گفت : درمدت یادشده حداکثر دما درشهر بوشهر 84درصد و بالاترین میزان دما نیز 40درجه سانتیگراد ثبت شده است.

وی یادآورشد:شهر برازجان که در اقلیم گرم و خشک قرار می گیرد در ساعاتی از شبانه روز حداکثر رطوبت به 86درصد و میزان دما نیز به 45درجه سانتیگراد رسید.

بهادری گفت: براساس شاخص هواشناسی برای تعیین آسایش حرارتی مردم که دو پارامتر رطوبت و دما در آن تعیین کننده هستند وضعیت باید به گونه ای باشد که 80درصد مردم احساس راحتی کنند.

مسوول بخش تحقیقات اداره کل هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: این درحالی است که در رطوبت بالای 60درصد و دمای بالای 30درجه سانتیگراد این مهم محقق نمی شود.

بهادری اضافه کرد: نامطلوب بودن هوا، کاهش کارایی و خطر آسیب های جسمانی از جمله پیامدهای تعریف شده برای دما و رطوبت بالاست.

وی گفت: داده های هواشناسی نشان می دهد تا آخر هفته جاری جریانات جوی در استان بوشهر جنوبی است که این امر بیانگر تداوم رطوبت و دمای فعلی خواهد بود.
این مقام مسوول افزود: خلیج فارس نیز از اواسط امروز شاهد وزش باد و ارتفاع موج خواهد بود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار