مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر گفت: ۵ پایگاه امداد و نجات دریایی بوشهر نیازمند احداث ساختمان است.
کد خبر: ۱۱۶۷۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۲ 21 May 2024

به گزارش تابناک بوشهر، دکتر احسان ایزدپناه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر در دیدار با مدیرکل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با تسلیت شهادت رئیس جمهور حضرت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان تصریح کرد: تسریع در تامین اعتبار پروژه آشیانه بالگرد و ساختمان پایگاه‌های امداد دریایی از جمله موراد مورد بررسی در این دیدار و گفتگو بوده است.

وی با تقدیر از همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با جمعیت هلال احمر افزود: ۵ پایگاه امداد و نجات دریایی در استان نیازمند احداث ساختمان می‌باشد که این مسئله نیازمند تامین اعتبار و همراهی دستگاه‌ها در استان است.

ایزدپناه همچنین با نقش هلال‌احمر در حوادث خاطرنشان کرد: به زودی ناوگان خودرویی استان هم با پیگیری‌های صورت گرفته و حمایت‌های شخص ریاست محترم جمعیت هلال احمر دکتر کولیوند به روز خواهد شد و این مهم به ارتقاء سطح خدمات ما در زمان حوادث کمک بسیار موثری خواهد کرد.

دکتر علی پورداود مدیرکل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با بیان ماموریت‌های مهم جمعیت هلال احمر در حوزه امدادرسانی و ارائه خدمت به مردم گفت: مجموعه جمعیت هلال احمر یک نهاد مردمی است و در مسیر خدمت به مردم، سازمان برنامه‌ریزی استان آماده همکاری و پیگیری مطالبات آن می‌باشد.

پورداود افزود: با توجه به خدمات این مجموعه پیگیر مشکلات آشیانه بالگرد و پایگاه‌های امداد دریایی خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: تمامی مطالب مطرح شده در شورای استان بررسی و در رفع و کمک به مجموعه هلال‌احمر همکاری‌های لازم را پیگیری می‌کنیم.

در این دیدار دکتر عالی زاده خزانه دار و ذی‌حساب و همچنین خانم ایزدجو کارشناس مسئول بودجه جمعیت هلال احمر استان نیز حضور داشتند.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار