استاندار ایلام در جریان بازدید از بیمارستان رازی این شهر، در پی گلایه‌مندی تعدادی از مراجعه‌کنندگان بر تشکیل هیئتی در خصوص بررسی وضعیت این بیمارستان تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۶۰۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۵ 27 March 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛  حسن بهرام‌نیا روز چهارشنبه به منظور اطلاع از وضعیت دارویی، خدماتی، حضور پزشکان و کادر بیمارستانی و وضعیت محیطی بیمارستان از بیمارستان رازی شهر ایلام بازدید کرد.

استاندار ایلام در این بازدید پس از صحبت با کادر درمانی از بخش‌های مختلف بیمارستان بازدید کرد و ضمن عیادت از بیماران و صحبت با همراهان بیماران، در خصوص گلایه‌مندی تعدادی از آنان خواستار تشکیل هیئت و گروهی با هماهنگی بازرسی استانداری برای بررسی وضعیت بیمارستان شد.

وی در ادامه خواستار برخورد قانونی با قصور احتمالی متولیان شد و گفت: در بازدید امروز گلایه‌مندی از طرف تعدادی از مراجعان وجود داشت که دستور داده شد بررسی کامل و دقیق انجام شود.

استاندار: هیئت بررسی و رفع مشکلات بیمارستان رازی ایلام تشکیل شود

بهرام‌نیا در ادامه گفت: قبل از شروع سال نو به رئیس دانشگاه علوم پزشکی اعلام شد که تمام بیمارستان‌های استان آمادگی کامل از نظر بهداشتی، دارویی و کادر بیمارستانی(پزشک پرستار و ... )داشته باشند و در صورت نیاز به دارو برای بیمار، ترتیبی اتخاذ شود تا داروی مورد نیاز بیماران در خود بیمارستان تهیه شود.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون بیمارستان آمادگی کامل برای خدمات‌رسانی به بیماران و مردم را دارد البته مشکلات و گلایه‌هایی نیز از طرف مردم و همراهان بیماران مطرح شد و وجود دارد که دستور بررسی داده شد.

استاندار ایلام در ادامه از ورودی میدان ارغوان و ورودی میدان قرآن شهر ایلام و بررسی وضعیت خدماتی، تنظیفات و امکانات بازدید کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار