استاندار بوشهر گفت: من از امروز نه یک سردارم و نه یک دکتر؛ بلکه چون سربازی فداکار خدمتگزار مردم استان بوشهر هستم.
کد خبر: ۹۹۶۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷ 26 September 2021

احمد محمدی زاده امروز در آیین تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید بوشهر افزود: با همدلی و بهره گیری از همه ظرفیت‌ها به حوزه‌های اصلی نظیر فرهنگ، تربیت و تعلیم و توسعه امور زیربنایی برای توسعه و پیشرفت استان اقدام خواهد شد.

وی گفت: همچنین سعی بر حرکت رو به جلو برای حوزه‌‏های تولیدی، صنعتی و کشاوزی در دستور کار است تا استان رونق اقتصادی خود را بازیابد.

محمدی زاده با قدردانی از حسن اعتماد دولت و حمایت‌های استانی برای واگذاری سکان هدایت مدیریت ارشد استان به وی بیان کرد: رایزنی برای سفر رئیس جمهوری به استان بوشهر انجام شده است که سعی می‏‌شود با برنامه ‎ریزی مناسب نهایت استفاده از ظرفیت حضور هیات دولت در استان صورت گیرد.

وی گفت: در استان بوشهر ظرفیت‏‌های بسیار بالایی وجود دارد که باید از همه این ظرفیت‌‏ها برای ایجاد یک جهش در تمام بعد‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی استفاده کرد.

استاندار بوشهر گفت: مسیر خدمتی نسل اول انقلاب رو به پایان است و باید سعی کرد برای تداوم مسیر انقلاب ازظرفیت و دانش جوان در راستای تحقق سیاست جوان‌گرایی دولت استفاده کرد.

وی بیان کرد: در این راستا جوانان شاغل در سازمان‎‌ها و دستگاه‌های اجرایی شناسایی و به آن‌ها مسئولیت داده می‏‌شود و سپس کار در استان را بر محور وحدت و همدلی به پیش خواهیم برد.

استاندار جدید بوشهر بااشاره به اینکه امروز ایران اسلامی درگیر یک جنگ اقتصادی است گفت: باید اعتراف کرد پس از انقلاب اسلامی ظرف ۴۲ سال گذشته خدمات بزرگی در کشور انجام شده است.

محمدی زاده افزود: چنانچه شرایط امروز با ۲۰ سال پیش نیز مقایسه شود مشخص خواهد شد که کار‌های بزرگی در سطح کشور و بویژه استان بوشهر انجام شده است.

وی ادامه داد: با این حال باید جامعه دانشگاهی این آسیب شناسی را داشته باشد که چرا با تمام خدمات و دستاورد‌های صورت گرفته هنوز در بین عمده افراد نارضایتی نسبت به این خدمات ارزنده وجود دارد.

محمدی زاده گفت: یکی از عواملی که موجب این وضعیت شده این است که به عدالت درست عمل و فکر نکردیم چرا که تحقق عدالت رضایت اجتماعی را حاصل می‌‏کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار