دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان گفت: کرونا امروز جان ۱۳ هم استانی را گرفت تا تعداد جان باختگان این بیماری از آغاز شیوع این بیماری تا کنون به هزار و ۵۶۳ نفر برسد.
کد خبر: ۹۸۵۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹ 11 August 2021

دکتر سعید کشمیری تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان را ۸۴۱ نفر عنوان کرد که ۲۱۹ نفر از آن‌ها در شبانه روز گذشته بستری شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه اکنون ۶۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند، ادامه داد: ۳۱ نفر از این افراد در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۱۹۰ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند.

وی از فوت ۱۳ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و افزود: موارد فوتی شامل ۵ آقا با ۷۹، ۷۳، ۷۸، ۶۷ و ۶۵ سال سن با سابقه بیماری زمینه‌ای فشارخون و دیابت، ۲ آقا با ۴۵ و ۳۹ سال سن بدون سابقه بیماری و ۶ خانم با ۷۶، ۶۴، ۵۵، ۵۳، ۵۲ و ۵۳ سال سن با سابقه بیماری زمینه‌ای کلیوی، قلبی، مغزی، فشارخون و دیابت بوده است.

دکتر کشمیری گفت: از آغاز شیوع کرونا تا کنون ۷۲ هزار و ۷۸۳ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

وی تاکید کرد: تنها راه مهار کرونا، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، لغو همه مراسم اعم از عزا و عروسی و همچنین دورهمی‌ها و مسافرت‌ها است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار