رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: در ۲ سال گذشته در حوزه بهداشت ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات در اختیار سرمایه‌گذاران این حوزه قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۸۵۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶ 11 August 2021

به گزارش تابناک بوشهر، علی درویشی بیان کرد: پارسال که به نام جهش تولید نام‌گذاری شده بود برای حمایت از این بخش تفاهمنامه‌ای با دستگاه‌های اجرایی امضا کردیم که اولویت آن حمایت از واحد‌هایی بود که بخش خصوصی سرمایه گذاری کرده بود ودر زمینه صنعت و کشاورزی فعالیت داشتند.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت بخش بهداشت و درمان و بخش گردشگری و تمایل سرمایه گذاران در این زمینه، بخشی از اعتبارات هم به این دو حوزه اختصاص دادیم و سرمایه گذارانی داشتیم که به دنبال ایجاد کلینیک‌های بهداشتی - درمانی و تشخیصی بودند که خدمات را با تعرفه دولتی ارائه بدهند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر افزود: در دو سال گذشته در حوزه گردشگری در مجموع ۱۰ میلیارد تومان و در حوزه بهداشت ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات در اختیار واحد‌ها قرار دادیم که نصف این تسهیلات هیچ گونه کارمزد و سودی نداشت که بخشی از این طرح‌ها تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی عنوان کرد: همچنین برای حمایت از تولید و صنعت، در تفاهمنامه‌ای که سال گذشته منعقد شد ۸ واحد صنعتی مشخص شده بود که توسط بانک صنعت و معدن در یک ماه گذشته برای کمک به طرح‌های صنعتی تسهیلاتی در اختیار آن‌ها قرار گرفت.

درویشی اضافه کرد: برای کاهش سود تسهیلات و هزینه‌های آن‌ها در این شرایط اقتصادی نیز ۲.۵ میلیارد تومان یارانه سود تسهیلات در اختیار صنعت و معدن قرار گرفت، که به جای افرادی که تسهیلات را دریافت کردند به بانک‌ها پرداخت می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار