کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از اواخر روز جمعه با افزایش سرعت باد، خلیج فارس مواج و متلاطم می‌شود.
کد خبر: ۹۸۵۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰ 11 August 2021

 

به گزارش تابناک بوشهر، محمدرضا انصاری در این باره افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی همچنین نشان می‌دهد امروز و فردا در اغلب ساعت‌ها وضعیت جوی و دریایی استان به نسبت آرام است.

وی بیان کرد: با این وجود در ساعاتی از وقت جمعه (در سواحل شمالی) و از اواخر روز شنبه تا روز دوشنبه در تمام مناطق خلیج فارس، به سبب وزش بادهای شمال غربی دریا مواج و متلاطم خواهد بود.

انصاری اظهارداشت: همچنین روز شنبه دمای هوا در استان بوشهر به طور محسوسی افزایش پیدا می‎کند.

وی گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و مه صبحگاهی در برخی نقاط و در ساعت‎ هایی از بعد از ظهر تا اوایل شب در نواحی شرقی همراه با افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: در این مدت جهت وزش باد متغیر، بیشتر شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و از اواخر شب جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۲۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و در ساعت‎ هایی از بعد از ظهر تا اوایل شب گاهی تا ۱۲۰ سانتی متر پیش‌بینی می‌شود.

انصاری افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۴:۰۸ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۱۰:۲۷، جزر دوم ساعت ۱۷:۳۱ و مد دوم ساعت ۲۳:۴۰ دقیقه خواهد بود.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار