رابط مطبوعاتی حوزه معاونت سما بروجرد گفت: اهدای خون، یک مسوولیت اجتماعی و تبلور زیبای انسانیت و مهرورزی است
کد خبر: ۹۷۸۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱ 13 July 2021

به گزارش تابناک لرستان، یزدان عباسی روز سه شنبه در آیین اهدا خون کارکنان حوزه سما بروجرد در حمایت از مردم سیستان و بلوچستان افزود: اهدای خون امید به زندگی را در افراد نیازمند به این فرآورده حیات بخش، ارتقا می بخشد و وظیفه همه است که به شکرانه سلامت، با نذر بخش اندکی از خون خود، نجات بخش جان هموطنانمان در روزهای سخت کرونایی باشیم. 

وی اظهار داشت: در شرایط همه گیری کرونا در دنیا، اهدای خون کاهش یافته از این رو از تمامی ادارات دولتی و دستگاه‌های اجرایی شهر انتظار می رود در کنار تمام مسوولیت ها و اقدامات سازنده و اثرگذار خود، با پیوستن به "پویش نذرخون با اهدای خون و پلاسما، نیازمندان را یاری کنند.
 وی بیان کرد: بدنبال شیوع گسترده کرونا در استان محروم سیستان وبلوچستان کارکنان معاونت آموزش های عمومی و مهارتی (سما) و دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد در حرکتی خودجوش و خداپسندانه و با شعار « دست های مهربان » با حضور در انتقال خون این شهرستان خون اهدا کردند.

عباسی اضافه کرد: پویش نذر سلامت « دست های مهربان » در راستای یاری رسانی به هموطنان نیازمند استان سیستان و بلوچستان و با کمک های خیرین سمایی ، چهار دستگاه کپسول اکسیژن طبی تهیه نموده که در روزهای آینده به این استان ارسال خواهد شد.

وی تهیه و توزیع تعداد ۸۰۰ عدد ماسک پارچه ای باکیفیت بین نیازمندان، تهیه و توزیع ۸۵ قوطی شیرخشک برای نوزادان خانواده های نیازمند در ۲ مرحله، تهیه و توزیع بیش از ۶۵ بسته مواد غذایی در سه مرحله از دیگر اقدامات پویش نذر سلامت سما بروجرد از زمان شیوع بیماری کرونا تا کنون است.

سرپرست پایگاه انتقال خون بروجرد گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و نگرانی مردم از مبتلا شدن به این بیماری لازم به ذکر است که کلیه مراحل اهدا خون در محیطی کاملا استریل و ضد عفونی شده برای هر فرد انجام می شود.

علی شجاعی بیان کرد: پارسال ۱۷ هزار و ۶۰۱ نفر در بروجرد به پایگاه انتقال خون مراجعه کرده اند که از این تعداد ۱۳ هزار و ۳۵۳ نفر موفق به اهدا خون شده اند.

وی ادامه داد: از این تعداد افرادی که در سال گذشته خون اهدا کرده اند هفت هزار و ۳۸۲ نفر اهدا کننده مستمر بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار