رئیس بنیاد علمی نخبگان لرستان گفت: وام خرید مسکن برای قشر نخبه به دو میلیارد تومان و ودیعه اجاره مسکن برای آن‌ها به ۵۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد.
کد خبر: ۱۱۶۳۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۲ 20 April 2024

به گزارش تابناک لرستان، مسعود صادقی درباره وام بنیاد نخبگان، اظهار کرد: در راستای اقدامات حمایتی دولت از نخبگان برای اثرگذاری بیشتر در کشور، وام خرید و ودیعه اجاره مسکن نخبگان افزایش یافت.

وی گفت: برگزیدگان استادیاران جوان (طرح زنده‌یاد کاظمی آشتیانی)، برگزیدگان جذب دانش‌آموختگان برتر دانشگاهی در موسسات علمی (طرح شهید شهریاری)، برگزیدگان سطح یک و دو اختراعات برگزیده (طرح شهید فخری‌زاده) و برگزیدگان دوره پسا دکتری (طرح شهید چمران) به شرطی که حداکثر پنج سال از تاریخ برگزیده‌شده آن‌ها نگذشته باشد، می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند. هر متقاضی صرفاً مجاز به استفاده از یکی از تسهیلات خرید یا ودیعه اجاره مسکن است.

وی بیان کرد: نخبگان استان لرستان که شرایط برای بهره‌مندی از تسهیلات خرید و ودیعه اجاره مسکن را دارند، می‌توانند درخواست خود را از طریق سامانه سینا به https://Sina.bmn.ir ارسال کنند. متقاضیان قبل از ارائه درخواست، شرایط وام را از طریق سایت بنیاد نخبگان مطالعه و در صورت داشتن شرایط برای گرفتن تسهیلات اقدام کنند.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار