نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:
تابناک- نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: در هر شهرستان یک سری مسائل و مشکلات وجود دارد که باید شناسایی، احصاء و ثبت شود و بر روی رفع آنها برنامه ریزی و طراحی صورت گیرد.
کد خبر: ۹۷۴۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲ 29 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر،  پیش از ظهر امروز سه شنبه، نشست ائمه جمعه استان بوشهر با حضور آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با موضوع «دولت آینده؛ منابع و مسائل پیش رو» به شکل ارتباط تصویری برگزار شد.

آیت الله صفایی بوشهری در این نشست با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، ضمن بیان نکاتی اخلاقی اظهار داشت: یکی از نکاتی که همواره بزرگان اخلاق توصیه می کردند، مراعات ایمان، تقوا، زندگی بدون گناه و آخرت گرایی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: روحانیت بزرگ هر شهر، مشعل و چراغ دین آن شهر است و اگر آموزه های اخلاقی در ائمه جمعه و روحانیت روشن باشد محیط پیرامونی روشن می شود اما اگر آموزه های اخلاقی و مراعات اخلاق در روحانیت وجود نباشد محیط پیرامونی او تاریک می گردد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه نگاه مردم به ائمه جمعه و روحانیت است، افزود: بی تردید منصب امامت جمعه برای ائمه جمعه روزی تمام می شود و مهم این است که با خدماتی که در این منصب انجام می دهیم، آخرت خود را با اعمال خیر و خدمت به مردم تأمین کنیم.

وی با بیان اینکه ائمه جمعه استان بوشهر در سطح کشور زبانزد هستند، تصریح کرد: استان بوشهر در بسیاری از عرصه ها در سطح کشور پیشگام است و این به خاطر وجود مبارک شما عزیزان، ائمه جمعه و روحانیت گرانقدر است.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به نظام واره مسائل استان بوشهر، افزود: در هر شهرستان یک سری مسائل و مشکلات وجود دارد که باید شناسایی، احصاء و ثبت شود و بر روی رفع آنها برنامه ریزی و طراحی صورت گیرد.

در این نشست رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان و سایر ائمه جمعه نیز به بیان نکته نظرات خود در مورد موضوع جلسه و مسائل پیرامونی پرداختند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار