رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر:
تابناک- رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر، گفت: تا پایان تابستان تمام بیمارانی که آسیب‌پذیر بوده مثل بیماران دیابتی و فشارخون و مشاغلی که تماس بیشتری با مردم دارند مثل راننده، خبرنگار، متصدی بانک‌ها و بعضی از اصناف واکسینه خواهند شد.
کد خبر: ۹۷۴۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵ 29 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، سعید کشمیری اظهار کرد: با توجه به فصل گرما، بسته بودن درب و پنجره و کاهش استفاده از ماسک میزان ابتلا در استان افزایشی بوده و به‌این‌علت در طی روزهای اخیر آمار مرگ‌ومیر نسبت به جمعیت بالا رفته است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: به علت شرایط قرمز و خطر استان‌های جنوبی وزارت بهداشت در بحث واکسیناسیون نگاه ویژه‌ای به آنها دارد و سهمیه‌ای جداگانه به این استان‌ها ازجمله استان بوشهر تعلق خواهد گرفت.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده واکسن‌ها در حال ارسال هستند و در هفته آینده ابتدا افراد بالای ۶۵ سال و بعد ۶۰ سال را ثبت‌نام و سپس واکسیناسیون آن‌ها انجام خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر خاطرنشان کرد: تا پایان تابستان تمام بیمارانی که آسیب‌پذیر بوده مثل بیماران دیابتی و فشارخون و مشاغلی که تماس بیشتری با مردم دارند مثل راننده، خبرنگار، متصدی بانک‌ها و بعضی از اصناف واکسینه خواهند شد.

دکتر سعید کشمیری گفت: حداکثر تا آبان ماه کلیه معلمین، اساتید، دانشجوها و راننده سرویس مدارس واکسینه خواهند شد.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر در مورد سوش دلتا (ویروس نوع هندی) خاطرنشان کرد: بیش‌ترین میزان ابتلا نوع دلتا در کشور هند بوده و خوشبختانه تاکنون موردی در استان بوشهر گزارش نشده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار