کد خبر: ۹۷۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹ 19 September 2015
تابناک بوشهر: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهرگفت:انجام سرویس و تعمیرات به موقع بر شبکه و تاسیسات برق ،باعث پایداری شبکه و کاهش خاموشی ها در فصل تابستان در این استان شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر روز شنبه به نقل از امرالله پاراد اعلام کرد: سرویس و نگهداری شش هزار دستگاه پست هوایی و تعمیر و تعویض هفت هزار مورد تجهیزات روشنایی معابر از جمله این اقدام هاست.

وی یادآورشد: در همین راستا امسال 34 هزار اصله درخت در معابر و بلوارهای شهرهای استان بوشهر جهت پایداری شبکه شاخه زنی شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر اضافه کرد:ماهیانه دردو نوبت شبکه برق در استان بوشهر شستشو می شود که در این راستا یکهزارو و 500 کیلومتر شبکه شستشو شده است.

پاراد گفت: دو دستگاه خودرو دو کابین مجهز به ردیاب، با مبلغ یک میلیارد و ششصد هزار ریال به منظور ارائه خدمات مناسب و مطمئن به مشترکین خریداری شده است.

وی افزود: این خودروها دارای اتاقی با چیدمان مناسب و تجهیزات و یراق آلات مطابق استاندارد 5s به منظور دسترسی پرسنل به تجهیزات در کمترین زمان ممکن است که باعث سرعت عمل در رفع خاموشی ها می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر تصریح کرد:باتوجه به شکل و طراحی خودروها شناخت خودرو برای مشاهده شهروندان آسانتر بوده و باعث می شود افراد سودجو نتوانند از ماشین های جایگزین و شخصی سوء استفاده کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار