معاون استاندار بوشهر:
تابناک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: اعمال محدودیت در روز ۱۳ بدر در استان وجود دارد و تداوم این روند برای صیانت از سلامت مردم است.
کد خبر: ۹۵۱۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹ 29 March 2021
اعمال محدودیت در روز ۱۳ بدر در بوشهر برای صیانت از سلامت مردم است

محمد تقی ایرانی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک از بوشهر با تبریک روز نیمه شعبان و سال جدید در خصوص وضعیت شیوع بیماری کرونا و اعمال برخی محدودیت‌ها اظهارداشت: در حال حاضر رنگ سه شهرستان بوشهر، دیلم و گناوه از نظر شیوع ویروس منحوس کرونا نارنجی است.

وی با بیان اینکه هفت شهرستان دیگر استان در سطح زرد این تقسیم بندی قرار دارد، افزود: محدودیت تردد از ساعت ۲۲ الی ۳ صبح است که در کلیه شهرستان‌های استان اجرا می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با عنوان اینکه محدودیت‌های شدید کرونایی در سه شهرستان نارنجی استان انجام می‌شود، بیان کرد: ورود پلاک‌های غیر بومی و خروج پلاک های بومی از شهرستان‌های نارنجی ممنوع بوده و متخلفین ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

ایرانی با تشکر از همراهی خوب مردم استان در ایام کرونا، تصریح کرد: باید همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در اولویت قرار گیرد.

وی به خودداری از سفرهای غیر ضرور، تجمعات و برگزاری مراسمات عزا و عروسی تاکید کرد و گفت: نباید در برابر این بیماری دچار عادی انگاری شویم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در خصوص روز ۱۳ فروردین خاطر نشان کرد: در این روز محدودیت‌هایی اعمال می‌شود که اعمال این محدودیت‌ها برای صیانت از سلامت مردم است. 

 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار