به پاس تلاش بیش از یک سال؛
تابناک- از تلاش بیش از یک ساله ستاد مبارزه با ویروس کرونا شهرستان بوشهر تقدیر شد.
کد خبر: ۹۴۹۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴ 16 March 2021

به گزارش تابناک بوشهر، حمزه اعتماد امروز در جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا شهرستان بوشهر، اظهارداشت: استان بوشهر در ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور یکی از استان‌های موفق بود.

وی با بیان اینکه استان بوشهر زمینه تبدیل شده به وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا را داشت، افزود: با وجود مجموعه پارس جنوبی، نیروگاه اتمی و بزرگترین پایانه صادراتی نفت همه فکر می‌کردند شرایط بدتری را در این استان شاهد خواهیم بود اما با همدلی، همبستگی، همراهی مردم و یاری خداوند امروز وضعیت شیوع این بیماری وضعیت نسبتا مناسبی دارد.

مدیرکل پدافند غیر عامل استان بوشهر با عنوان اینکه استان بوشهر اولین استانی بود که با همراهی نماینده ولی فقیه و دیگر ائمه جمعه نماز های جمعه در راستای قطع زنجیره انتشار تعطیل کرد، گفت: همچنین با همکاری اصناف و بازاریان نیز بازار تعطیل شد.

اعتماد با اشاره به اینکه در حال حاضر نیز باید تابع ستاد ملی کرونا باشیم، بیان کرد: همچنان علاج قطعی این بیماری ماسک زدن، رعایت فاصله اجتماعی و دور از تجمعات است.

وی با اشاره به اینکه اگر اصناف رعایت کنند ما بدنبال تعطیلی آنها نیستیم، تصریح کرد: باید به نحوی فعالیت انجام شود که کار انجام و پروتکل‌ها نیز در کنار آن رعایت شود.

مدیرکل پدافند غیر عامل استان بوشهر با عنوان اینکه در بحث تقویت زیر ساخت‌های درمانی در استان کارهای خوبی انجام شد، خاطر نشان کرد: راه اندازی بیمارستان هسته‌ای کار بزرگی بود که اعتبار خوبی نیز برای تحقق این مهم انجام شد.

در پایان از اعضای ستاد مبارزه با ویروس کرونا شهرستان بوشهر تقدیر شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار