معاون فرماندار بوشهر؛
تابناک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بوشهر گفت: در روز نخست ثبت نام ۱۵ نفر در حوزه شهرستان بوشهر برای شرکت در رقابت انتخابات شوراها ثبت نام کردند.
کد خبر: ۹۴۷۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵ 10 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، هادی اخلاقی اظهارداشت: در اولین روز ثبت نام از داوطلبان شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان بوشهر تعداد 15 نفر شامل 14مرد و یک نفر زن ثبت نام کردند. 

 وی با بیان اینکه  از این تعداد به ترتیب 8نفر در بوشهر، 6نفر در عالی شهر و یک نفر در خارگ ثبت نام کردند، افزود: از مجموع داوطلبان، 11نفر در محل فرمانداری و 4نفر از سه طریق اپلیکیشن، دسکتاب و دفتر پیشخوان نام نویسی کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مرکز استان همچنین بیان داشت: از مجموع ثبت نام کنندگان، یک نفر سابقه عضویت در شورا داشته است. وی بیشترین فراوانی را هم به بازه سنی 46تا50سال با 5 نفر اعلام کرد.

اخلاقی تصریح کرد: ثبت نام از داوطلبان شوراهای اسلامی شهرها که از امروز ثبت به صورت همزمان در فرمانداری های سراسر کشور آغاز شده بود هر روز از ساعت 8 صبح تا 18 به صورت حضوری در فرمانداری شهرستان بوشهر و به صورت غیرحضوری از سه طریق اعلام شده انجام می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار