رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان؛
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از شهادت نخستین مدافع سلامت در استان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳ 05 November 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛محمد کریمیان اظهار کرد: شهادت اولین شهید مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان ایلام، پزشک گرانقدر و ایثارگر، شهیده فداکار، دکتر افسانه حسنوند عموزاده که در راه خدمت به مردم شریف و در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت در کشور پیوست، موجب تأثر و تالم شدید قلبی بنده، مردم ولایت مدار و شهید پرور استان و همه همکارانش در عرصه بهداشت و درمان و عرصه مبارزه با بیماری کرونا شد.

وی افزود: این رخداد درس بزرگی به همه ما آموخت که کسانی که با خدای خود برای نجات جان بیماران عهد بسته‌اند، در این راه مقدس از هیچ کوششی فروگذار نکرده و همواره آماده جانفشانی هستند.

کریمیان عنوان کرد: اگرچه عروج این تلاشگر و مدافع سلامت که در سنگر نخست نبرد با ویروس کرونا جانانه تا آخرین لحظه برای حفظ جان مردمان شریف استان ایستادگی کرد و جنگید، برای ما بسیار سخت و جانکاه است، اما به یقین پاداش این جهاد و ایثارگری شهادت بود و نصیبش شد.

وی گفت: قطعاً همواره ایام یاد و خاطره تلاش‌های جهادگرانه و از جان‌گذشتگی این پزشک فداکار در کنار سایر مدافعان سلامت استان برای نجات جان بیماران به ویژه مبتلایان به کرونا به عنوان یک الگو و اسوه در اذهان مردمان این دیار قهرمان جاودان خواهد ماند./ع

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار