معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام گفت : تعاونی های سه، هشت و ۱۰ در دهلران بیشترین مشکلات را در حوزه مسکن مهر دارند ، تعاونی ۱۰ در مراحل پایانی کار ساخت واحدهای مسکن مهر است و روند اجرای ساخت واحدهای نمسکن مهر در این تعاونی بهتر است.
کد خبر: ۱۱۶۷۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰ 16 May 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ علی اصغر منصور بیگی بیان داشت : در تکمیل واحدهای مسکن مهر ۲ شرط وجود دارد که یکی آنکه تقسیط تسهیلات مسکن مهر توسط اعضا و دوم برطرف کردن مشکلات گذشته مربوط به تعاونی ها است که باید برطرف کنند.

وی افزود : تکمیل واحدهای نیمه کاره باقی مانده مسکن مهر نیازمند تعامل تعاونی ها و مردم است که باید موضوع را حل و فصل کنند.

منصور بیگی ادامه داد : هزار واحد مسکن مهر در شهر دهلران و ۲۷۸ واحد در شهر موسیان وجود داشت که واحدهای فاقد متقاضی بر اساس مجوز راه و شهرسازی به مردم واگذار شد.

وی تاکید کرد : اداره کل راه و شهرسازی با همکاری بنیاد مسکن بررسی لازم را در خصوص این واحدها انجام و مراحل کار را پیگیری می کنند و بنیاد مسکن به عنوان کارگزار تکمیل این واحدها را به سرانجام خواهد رساند.

معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام به یک هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مهر قسط بندی نشده در شهرستان دهلران اشاره کرد و  مطرح کرد : تقسیط این واحدها باید تعیین تکلیف شود و تعاونی ها و مردم در این زمینه مشارکت و تعامل داشته باشند./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار