مدیرکل هواشناسی استان بوشهر :
مدیرکل هواشناسی استان بوشهرگفت: بارش باران همراه با رعد و برق و تگرگ در شهرستان‌های استان بوشهر آغاز شده که پیش بینی می‌شود بارندگی تا اواسط هفته آینده ادامه داشته باشد.
کد خبر: ۸۸۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۱ 04 September 2015
 نادر شفیع‌خدایی با بیان اینکه غلظت گرد و غبار دراستان بوشهر کاسته شده اظهار داشت: به سبب تغییر جهت باد و وزش جریانات گرم و مرطوب جنوبی بر رطوبت هوا افزوده شده و غلظت گرد و غبار دراستان بوشهر کاسته شده است.

وی با بیان اینکه با افزایش ناپایداری‌های جوی، بر تراکم ابرها در آسمان استان بوشهر افزوده شد تصریح کرد:  از ساعت 15 و 30 دقیقه امروز بارش باران دردشتستان آغاز شده و تاکنون 18 میلی‌مترباران در برازجان ثبت شده است.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به بارش باران در شهرستان دشتی بیان کرد: انتظارمی‌رود بارش باران در شهرستان‌های جم، کنگان و عسلویه به وقوع بپیوندد.

شفیع‌خدایی  با بیان اینکه بارش باران دردشتی همچنان ادامه دارد  افزود: تاکنون 12 میلی‌متر باران در دشتی ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه عسلویه اکنون دچار شرائط گرد و غبار شدید است خاطرنشان کرد: شرائط گرد و غبار شدید در عسلویه بگونه‌ای است که دید کمتر از 700 متر است  وآسمان دیده نمی‌شود.

مدیرکل هواشناسی با بیان اینکه وضعیت بارندگی دراستان بوشهرتا اواسط هفته آینده ادامه دارد افزود:  بر اساس پیش بینی‌های انجام شده بر اساس نقشه‌های هواشناسی بارش باران امسال در فصل‌های پاییز و زمستان دراستان بوشهر مطلوب است که نقش مهمی در کاهش پدیده خشکسالی در استان دارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار