مسئول سیاسی سپاه شهرستان بوشهر مطرح کرد
مسئول سیاسی سپاه شهرستان بوشهر گفت: آمریکا و عربستان بر پایه جلوگیری از موج دوم بیداری اسلامی و تغییر موازنه قوا در منطقه به یمن حمله کردند، ولی تاکنون به اهداف اصلی خود که سرنگونی انصارالله از قدرت است دست نیافتند.
کد خبر: ۸۶۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶ 31 August 2015
محمدامین کشاورز پیش از ظهر امروز در همایش بسیجیان شهر بوشهر با توصیه‌هایی به بسیجیان، اظهار داشت: جوانان باید از وقت که سرمایه زندگی‌شان است به نحو احسن استفاده کنند، بخصوص بسیجیان نباید وقت‌‌شان را بیهوده هدر دهند.

کشاورز با تاکید بر اینکه جوانان بسیجی بهترین الگو برای جامعه جوان ما هستند و باید در همه زمینه‌های علمی، هنری، ورزشی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی موفق باشند، ادامه داد: جوانان باید بیشتر وقت خود را صرف مطالعه کتاب‌های مفید ارزشی کنند، قرآن و نهج‌البلاغه را به خوبی یاد گیرند و بر روی آن تفکر کنند.

مسئول سیاسی سپاه شهرستان بوشهر با اشاره به اینکه امروز دشمنان اسلام به دنبال تفرقه‌افکنی در جهان اسلام هستند تا منافع خود را پیش ببرند، عنوان داشت: ملت‌های مسلمان را به جان هم می‌اندازند تا آنها در مقابل هم قرار گرفته و دست به کشتار خود بزنند و به این ترتیب، امنیت رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه تامین شود.

کشاورز با بیان اینکه در یمن می‌بینیم که روزانه ده‌ها نفر بر اثر بمباران هوایی توسط رژیم آل‌سعود، بی‌گناه کشته و بی‌خانمان می‌شوند، تصریح کرد: آمریکا و کشورهای عربی بویژه سعودی‌ها، به شدت نگران تغییرات ژئوپلیتیکی در منطقه مهم غرب آسیا بر اثر بیداری اسلامی بخصوص پس از قضایای سوریه و عراق هستند.

وی ادامه داد: عربستان از هرگونه تحول در منطقه بویژه آن دسته از تحولاتی که مردم محور اصلی آن هستند، احساس نگرانی می‌کند و به شدت از تزلزل جایگاه مردمی خود نگران است.

مسئول سیاسی سپاه شهرستان بوشهر افزود: عربستان و آمریکا به خوبی می‌دانند که اگر انصارالله در یمن پیروز شود و حکومت را بطور کامل در دست بگیرد، می‌تواند زنجیره پیروزی‌های گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت در منطقه باشد.

کشاورز با تاکید بر اینکه غرب تهدید انصارالله را به خود جدی گرفته است، تصریح کرد: اگر انصارالله یک حلقه دیگر به‌ محور مقاومت بیفزاید و سبب شود دولت مستقل دیگری با گفتمان غالب استقلال و مقاومت در این منطقه با اهمیت شکل بگیرد، غرب باید این تهدید را جدی بگیرد، لذا تا حد ممکن اجازه باز شدن یک محور مقاومت را در منطقه نخواهند داد.

کشاورز با بیان اینکه انگیزه دیگری که می‌تواند سهم صهیونیست‌ها و آمریکا را در  طراحی حمله به یمن نشان دهد، درگیر کردن کشورهای اسلامی منطقه در آتش جنگ است، ادامه داد: این جنگ بهانه خوبی است که آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در قضایای سوریه و عراق از جهان اسلام و اسلام سیاسی به شدت احساس شکست می‌کنند و در واقع حمله به یمن، انتقام آنها از جهان اسلام است.

مسئول سیاسی سپاه شهرستان بوشهر گفت: آمریکا و عربستان بر پایه جلوگیری از موج دوم بیداری اسلامی و تغییر موازنه قوا در منطقه به یمن حمله کردند، ولی تاکنون به اهداف اصلی خود که سرنگونی انصارالله از قدرت است دست نیافتند.

وی با بیان اینکه امروز در خبرها داریم که نیروهای انصارالله در حمله به شهرهای مرزی عربستان موفقیت‌هایی را بدست آورده‌اند، تصریح کرد: محور آمریکایی عربی در حمله به یمن دچار باتلاقی شده‌اند که نمی‌توانند از آن بیرون بیایند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار