استاندار بوشهر:
استاندار بوشهر گفت: با هماهنگی‌ها و پیگیری‌های به عمل آمده ۲ واحد نیروگاهی تولید برق با ظرفیت ۲۵ مگاوات در خارگ نصب می‌شود که این نیروگاه‌ها ظرفیت تولید آب نیز دارند.
کد خبر: ۸۴۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸ 27 August 2015
 مصطفی سالاری ظهرامروز در مراسم افتتاح پروژه‌ توسعه ایستگاه‌های فوق توزیع برق بوشهر با تبریک هفته دولت و میلاد با سعادت حضرت امام رضا(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه در استان بیش از نیاز و مصرف، برق تولید می‌شود اظهار داشت: استان بوشهر در دو نوع تولید انرژی  در کشور پیشتاز است که تولید برق از نیروگاه اتمی و تولید انرژی گاز از پارس جنوبی از آن جمله است.

وی، با بیان اینکه استان بوشهر در زمینه شبکه توزیع برق دچار مشکلاتی است تصریح کرد: برای حل مشکلات توزیع در حوزه برق نیاز به تلاش جدی  است که بدون تلاش و مدیریت جهادی مشکلات توزیع برق همچنان باقی می‌ماند.

استانداربوشهر با اشاره به مشکلات جزیره خارگ گفت: این جزیره مقاوم در طول جنگ تحمیلی در خط مقدم جبهه قرار داشت بگونه‌ای که بیش از 3 هزار روز  دشمن بعثی، این جزیره استراتژیک را بمباران کرد.

سالاری، با تاکید بر توجه به حل مشکلات جزیره خارگ گفت: هر چند در سال‌های گذشته گام‌هایی برای حل مشکلات مردم این جزیره برداشته  شده است ولی هنوز مشکلاتی در حوزه‌های مختلف درخارگ وجود دارد.

وی، از راه‌اندازی 2 نیروگاه تولید برق در خارگ خبرداد و خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌ها و پیگیری‌های به عمل آمده 2 واحد نیروگاهی تولید برق با ظرفیت 25 مگاوات در خارگ نصب می‌شود که ضمن برطرف کردن مشکلات حوزه برق این جزیره، این نیروگاهها در تولید آب هم نقش دارند.

استاندار بوشهر، با تاکید براینکه طرح‌های خارگ باید دراولویت کاری قرار بگیرد گفت: خدماتی که درخارگ ارائه می‌شود متناسب با جمعیت ساکن درآن نیست که لازم است در اجرای طرح‌های این جزیره تسریع شود.

سالاری با تاکید بر توجه به تکمیل طرح برقرسانی به شهرک صنعتی شماره 2 بوشهر بیان کرد: لازم است در تکمیل طرح‌های برقرسانی شهرستان گناوه  تلاش تا مشکل برقرسانی این شهرستان برطرف شود.

وی، با تاکید بر افزایش ظرفیت برق مناطق شهرستان دشتستان افزود: مناطقی از شهرستان دشتستان که در حوزه کشاورزی فعال هستند نیازبه برق بیشتری دارند که لازم است ظرفیت برق این نقاط افزایش یابد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار