مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان بوشهر گفت: حق بیمه افرادی که در اسفند ماه سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان پرداخت نداشتند برای مدت ۲ ماه تمدید شد.
کد خبر: ۸۴۲۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷ 26 April 2020

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان بوشهر گفت: حق بیمه افرادی که در اسفند ماه سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان پرداخت نداشتند برای مدت ۲ ماه تمدید شد.

کیانوش کازرونی روز یکشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: این افراد تا پایان اردیبهشت‌ماه جاری فرصت دارند نسبت به پرداخت حق بیمه اسفندماه سال گذشته خود با همان نرخ‌های پارسال اقدام کنند و در صورت واریز در زمان یادشده، وقفه‌ای در سوابق بیمه‌ای آنها بوجود نخواهد آمد و جریمه نخواهند شد.

وی بیان کرد: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، پیش از این نیز اقدامات موثری برای حمایت از اعضای خود در مقابل شیوع ویروس کرونا انجام داده‌است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان بوشهر گفت: تمدید سه‌ماهه قرارداد کارگزاری‌های صندوق، ارسال محتوای آموزشی از طریق پیامک و شبکه‌های اجتماعی، توزیع مواد ضدعفونی کننده و لوازم پیشگیری از شیوع ویروس از جمله اقدام‌های انجام شده در استان است.

وی ادامه داد: افزون بر این، با راه‌اندازی کمپین روستای بدون کرونا، پل ارتباطی خوبی با بیمه‌شدگان خود در سراسر کشور ایجاد کردیم و از آنها خواستیم که در صورت ابتلای قطعی خود یا یکی از اعضای خانواده‌شان به بیماری کووید-۱۹، از طریق ارسال عدد ۵ به سامانه ۳۰۰۰۲۷ به ما اطلاع دهند.

کازرونی گفت: همکاران ما در صندوق، با تمام افرادی که به این سامانه پیامک ارسال کرده‌اند، تماس می‌گیرند و برای آن دسته از خانوارهایی که ابتلای قطعی آنها به کرونا تایید شود، در چارچوب قوانین و مقررات صندوق، تسهیلاتی در نظر گرفته می‌شود.

شیرکانی تاکید کرد: به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و در عمل به دستورالعمل‌های فاصله‌گذاری، تمامی فرایندهای تمدید بیمه‌ای صندوق از جمله دریافت شناسه و پرداخت حق بیمه، به‌صورت الکترونیکی و با مراجعه به وب‌سایت رسمی صندوق به نشانی roostaa.ir قابل انجام است.

وی یادآور شد: در زمان حاضر ۲۵ هزار نفر از جمعیت استان بوشهر زیر پوشش بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر قرار دارند.

منبع/ ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار