کد خبر: ۸۱۱۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۹ 22 August 2015
فرماندار شهرستان بوشهر گفت: همزمان با هفته دولت ۳۵ پروژه عمرانی در زمینه‌های گوناگون فرهنگی ورزشی، آموزشی، درمانی، بهداشتی، تولیدی و برقرسانی در شهرستان بوشهر به بهره‌برداری می‌رسد.

 به نقل از روابط عمومی فرمانداری بوشهر، حسن ابراهیمی اظهار داشت: بیشتر اعتبارات تخصیصی در توسعه زیرساخت‌های عمرانی رفاهی در شهرها و روستاها هزینه می‌شود که ایجاد طرح‌های امید روستایی، طرح‌های ورزشی، پارک‌های روستایی و شهری و افزایش زیرساخت‌های طرح‌های خدماتی از آن جمله است.

ابراهیمی با بیان اینکه در هفته دولت طرح‌های مهمی در شهرستان بوشهر اجرا می‌شود بیان کرد: دراین هفته ضمن برپایی برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی از چندین طرح‌ عمرانی بهره‌برداری می‌رسد که نقش مهمی در بهبود زیرساخت‌های شهرها و روستاها دارد.

وی از افتتاح ۳۵ طرح عمرانی در شهرستان بوشهر خبرداد و بیان کرد: دراین هفته از ۵ طرح حوزه بندر و دریانوردی، ۹ طرح عمران شهری در چغادک، ۴ طرح راهسازی روستایی و شهری، ۵ طرح برقرسانی، طرح‌های تولیدی خدماتی در روستاها، طرح‌های ورزشی و هادی روستایی بهره‌برداری می‌شود.

فرماندار شهرستان بوشهر با بیان اینکه اعتبارات این طرح‌ها ۸۸۴ میلیارد ریال است تصریح کرد: در هفته دولت علاوه بر افتتاح طرح‌های عمرانی یاد شده عملیات اجرایی چندین طرح در بخش‌های مختلف با سرمایه گذاری ۱۸.۵ میلیارد ریال در خارگ، بوشهر و چغادک آغاز می‌شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار