کد خبر: ۷۰۱۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰ 08 January 2019

بوشهر : مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: شیوه نامه وزیر نفت در زمینه جذب نیروهای بومی و اشتغال آنان برای تمامی شرکت های مستقر در منطقه ویژه پارس لازم الاجراست و مبنای عمل ما نیز همین شیوه‌نامه است .

به گزارش ایرنا پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس روز سه شنبه به نقل ازسید پیروز موسوی در نشست با نمایندگان جوانان جویای کار عسلویه تصریح کرد: از زمان اتخاذ رویکرد جدید در سازمان منطقه ویژه پارس در زمینه اشتغال، برنامه ریزی های اصولی و اقدامات خوبی صورت گرفته است که تحقق کامل این روند نیاز به صبر و فضای آرامش دارد.
وی ادامه داد: شیوه نامه نحوه بکارگیری نیروی انسانی اولویت دار محلی توسط پیمانکاران صنعت نفت در منطقه عمومی پارس جنوبی ساز و کار جذب نیرو را مشخص کرده است و با شرکت‌های متخلف که این شیوه نامه را رعایت نکنند برخورد قانونی خواهد شد.
مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس هدف از ابلاغ این شیوه نامه را تحقق عدالت استخدامی در فضای رقابتی عنوان کرد و افزود: این شیوه نامه به کلیه شرکت های مستقر در منطقه ابلاغ شده است و همه شرکت ها باید بر اساس آن عمل کنند .
موسوی افزود: طبق این شیوه نامه مشاغل پشتیبانی تخصصی،اصلی تخصصی و حراست حداقل 50 درصد و در مشاغل پشتیبانی عمومی نیز 100 درصد سهمیه جذب به نیروهای بومی اختصاص یافته است.
وی گفت:جذب نیروی بومی در مناطق عملیاتی و صنعتی از نظر کاهش هزینه‌های جاری و اقامتی نفع ملی را در پی دارد و سازمان منطقه ویژه پارس نیز پیگیری مسائل اشتغال شهرستان عسلویه و شهرستان های همجوار جنوب استان بوشهر را در اولویت نخست (لایه اول) قرار داده است و دیگر شهرستان های استان نیز در لایه های بعدی جذب نیرو قرار دارند.
مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس افزود: ذی نفعان سازمان منطقه ویژه پارس مردم این منطقه هستند و هر فعالیتی منوط به جلب رضایت محیط پیرامونی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار