آغاز پروژه‌های جدید شهرداری بوشهر؛
بوشهر: با حضور شهردار، برخی از اعضای شورا و خبرنگاران، 8 پروژه شهرداری بوشهر با اعتبار 8 میلیارد تومان آغاز شد.
کد خبر: ۷۰۰۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۱ 08 January 2019

بوشهر: با حضور شهردار، برخی از اعضای شورا و خبرنگاران، 8 پروژه شهرداری بوشهر با اعتبار 8 میلیارد تومان آغاز شد.

به گزارش «تابناک بوشهر»؛ در این راستا پروژه های پارک معلولان پشت اداره پست، پل عابر پیاده شهرک نیایش، پارک محله ای تنگک اول و راستگرد میدان غدیر به نمایندگی از سایر پروژه ها کلنگ زنی شد.


 

گفتنی است بصورت همزمان پروژه های زیباسازی پل روگذر آزادی شامل اجرای فضای سبز، نورپردازی و ساماندهی ایستگاههای تاکسی، موزایک فرش خیابان جمهوری، اجرای کانال و کانیوو در منطقه 1 و 2، اصلاح هندسی و جانمایی علایم ترافیکی سه راه ریشهر و سه راه امامزاده عبدالمهیمن، میدان انتظام، سه راه صدف، سه راه خیبر به عاشوری و سه راه یادگار امام به عاشوری آغاز شد.

تلاش برای مناسب سازی شهر برای توان یابان و کودکان

شهردار بوشهر در آغاز عملیات اجرایی پارک توانیابان بوشهر که با اعتبار 300 میلیون تومان آغاز شد، گفت: این پروژه طی 5 ماه اجرایی می شود و امیدواریم مقدمه ای برای توجه به توان یابان، کودکان و کهنسالان در پروژه های شهرداری باشد.

کلنگ زنی این پروژه توسط ترانه فرخی توان یاب هم استانی انجام شد.

بهبود دسترسی به شهرک نیایش

در جریان آغاز عملیات اجرایی پل عابر پیاده شهرک نیایش، رییس شورای شهر گفت: این پروژه از محل اعتبارات استانی با اعتبار 800 میلیون تومان احداث می شود.

ابوذر دهدار با بیان اینکه از بروز سوانح در مسیر تردد به این شهرک و از دست دادن برخی همشهریان متاسفیم، افزود: همچنین شهردار پیشنهاد کرده در بودجه سال آینده راستگرد بصورت تقاطع به شهرک نیایش پیش بینی شود که زمینه ساز بهبود دسترسی به این شهرک است.

قربانی معاون عمرانی فرمانداری بوشهر نیز با بیان اینکه احداث این پل در برنامه سال 96 بود، اما اعتبارات تخصیص نیافت گفت: امسال با اعتبار بیشتری این پروژه استارت خورده طی یک ماه آینده به بهره برداری می رسد.

همچنین در ادامه، پارک محله ای تنگک یک در کنار زمین چمن مصنوعی این محله با اعتبار 300 میلیون تومان و مدت اجرای 3 ماهه کلنگ زنی شد.

آغاز راستگرد میدان غدیر به خیابان امام علی و زمان اجرای 3 ماهه دیگر پروژه ای بود که کلنگ زنی شد. به گفته سلطانی معاون عمرانی شهردار، این پروژه با هدف کاهش هزینه و وجود تجربه ای که در احداث اتوبان امام علی در مجموعه شهرداری است، توسط واحد فنی امانی شهرداری اجرایی می شود.

امیری شهردار بوشهر نیز با بیان اینکه حدفاصل راستگرد و میدان غدیر، پارک مناسب و درخور شان ورودی بوشهر احداث می شود، اظهار داشت: دغدغه های محیط زیستی مورد توجه قرار گرفته و قرار است 20 هزار نهال حرا در این محدوده کاشته شود که جلوه ای طبیعی به ورودی بوشهر می دهد.

وی همچنین از تکمیل چرخ فلک بوشهر تا قبل از نوروز و اجرای فضای سبز و نورپردازی تقاطع آزادی خبر داد و افزود: در راستای توانمندسازی محلات جنوبی، یک پروژه مناسب خصوصا در حوزه نرم افزاری بزودی وارد مرحله اجرایی می شود که پس از قطعی شدن، اطلاع رسانی خواهیم کرد.

در این آئین، عبدالخالق برزگرزاده عضو شورای شهر بوشهر از پیگیری های استاندار در خصوص مشکلات و نیازمندی های شهر بوشهر به عنوان پیشانی استان تقدیر کرد و گفت: تعامل شهردار و مجموعه استانداری به سود مردم و شهر خواهد بود و افرادی که امروز منتقد تلاش استاندار هستند، بهتر است پاسخگوی عملکرد دوران مدیریت خود در استان باشند. وی توضیح بیشتری دراین خصوص نداد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار