بوشهر: در این کلیپ که بصورت مخفیانه با موبایل یکی از دانش آموزان ضبط شده، نهایتا آقای معلم به زور متوسل شده و دانش آموز را روی زمین می نشاند!
کد خبر: ۷۰۰۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۱ 08 January 2019

بوشهر: در این کلیپ که بصورت مخفیانه با موبایل یکی از دانش آموزان ضبط شده، نهایتا آقای معلم به زور متوسل شده و دانش آموز را روی زمین می نشاند!

بوشهر: آموزش و پرورش شهرستان بوشهر اعلام کرد: با معلمی که رفتارنامناسبی با دانش آموز خود داشته برخورد قانونی صورت گرفته است.

به گزارش «تابناک بوشهر»؛ بعداظهر روزیکشنبه در فضای مجازی استان کلیپی مبنی بر تنبیه تحقیر آمیز دانش آموزی در کلاس درس منتشر شد که معلم از وی می خواهد روی زمین بنشیند، ولی دانش آموز می گوید «این شلوار را 260 هزارتومان خریده ام و روی زمین نمی نشینم!»

در این کلیپ که بصورت مخفیانه با موبایل یکی از دانش آموزان ضبط شده، نهایتا آقای معلم که خود را مغلوب این میدان می بینید، به زور متوسل شده و دانش آموز را روی زمین می نشاند!

توضیح آموزش و پرورش درباره بر خورد نامناسب معلم بوشهری با دانش آموز

روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بوشهر در اطلاعیه‌ای که یکشنبه شب منتشر شد، آورده است: در پی پخش فیلمی در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر برخورد نامناسب معلمی با دانش آموز خود در کلاس درس یکی از مدارس، پس از بررسی‌های به عمل آمده، مشخص شد که معلم مورد نظر در یکی از مدارس غیر دولتی فعالیت می‌کرده و رفتار ناشایست وی مورد تذکر و برخورد مسئولین قرار گرفته است؛ همچنین از حضور معلم در کلاس درس جلوگیری و پرونده وی برای پیگیری‌های بعدی به مراجع ذیصلاح ارجاع داده شد.

در این اطلاعیه تاکید شده است، در اسرع وقت نتایج نهایی تحقیق به اطلاع عموم مردم رسانده خواهد شد.

فیلم این اتفاق را در ادامه می بینید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار