دادستان بوشهر مطرح کرد:
بوشهر: نشت گازوییل دست سارقان برای سرقت گازوییل را رو کرد.
کد خبر: ۶۹۵۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴ 25 December 2018

بوشهر: نشت گازوییل دست سارقان برای سرقت گازوییل را رو کرد.

به گزارش «تابناک بوشهر»؛دادستان بوشهر از کشف انشعاب غیرمجاز از خط لوله انتقال فراورده های نفتی در بوشهر خبر داد و گفت: امروز در پی دریافت گزارشی به دادسرای عمومی و انقلاب بوشهر مبنی کشف انشعاب غیر مجاز در خط لوله فراورده های نفتی دستور تحقیقات مقدماتی در خصوص این موضوع صادر شد.

علی حسن پور افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد عده‌ای متخلف با ایجاد خط انشعاب یک اینچی بر روی خط لوله 16 اینچی انتقال فراورده های نفتی از کشتی به مخازن شرکت پخش فراورده های نفتی، اقدام به برداشت غیر مجاز سوخت از این خط می کردند.

دادستان بوشهر اضافه کرد: متخلفان سوخت را در مخازنی ذخیره‌سازی و سپس مخفیانه انتقال می دادند.

وی تصریح کرد: تاریخ دقیق این فعالیت مجرمانه دقیقا مشخص نیست ولی دوسال و نیم است که خط لوله انتقال فراورده های نفتی در حال فعالیت است.

حسن پور تاکید کرد: دستور لازم برای بررسی و پیگیری موضوع و تعقیب کسانی که در این تخلف نقش داشته‌اند صادر شده، همچنین متصرف خانه‌ای که این تخلف در آن صورت گرفته دستگیر و در بازداشت به سر می برد.

وی افزود: تحقیقات در خصوص تعداد متخلفان و این که سوخت را کجا انتقال می دادند ادامه دارد.

 

مدیر شرکت پالایش و پخش فراورده های نفتی استان بوشهر هم گفت: هم اکنون این خط لوله اصلی انتقال برای انجام تعمیرات غیرفعال است و از خط لوله اضطراری برای انتقال سوخت استفاده می شود.

مسعود نیک‌تاج افزود: این تخلف در خانه‌ای واقع در خیابان طالقانی، روبروی گمرک بوشهر اتفاق افتاده و امروز با نشت سوخت از لوله در خیابان، این اقدام متخلفانه آشکار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار