مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس مقدمه نابودی رژیم صهیونیستی است.
کد خبر: ۵۳۷۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳ 12 December 2017
حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی ظهر دوشنبه در جمع فعالان مذهبی اظهار داشت: یکی از وقایع اخیری که توسط رئیس جمهور آمریکا در روزهای اخیر اتفاق افتاد، انتقال سفارت کشور آمریکا به بیت المقدس بود که مقدمه نابودی رژیم صهیونیستی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با تشریح جنبه‌های مختلف ابلهانه بودن این اقدام تاکید کرد: این اقدام از یک طرف حرکتی در جهت ناامن کردن خاورمیانه، ایجاد بحران جدید در منطقه و نقض قوانین بین المللی و از طرفی دیگر حمایت همه جانبه از رژیم صهیونیستی و به رسمیت شناختن قتل عام مردم مظلوم فلسطین است.

وی ادامه داد: قدس قبله اول مسلمانان و متعلق به جهان اسلام است و همه مسلمانان وظیفه دارند تا از این سرزمین مقدس پاسداری کنند و در مقابل تصمیمات نسنجیده رئیس جمهور تازه به دوران رسیده آمریکا مقاومت کرده و این اقدام نسنجیده را محکوم کنند.

حجت‌الاسلام سروستانی ادامه داد: رژیم غاصب صهیونیستی رژیمی است که حیات خود را با ظلم و ستم و خونریزی و آواره کردن مردم مظلوم فلسطین آغاز کرده و باید بدانند که هر چقدر به ظلم و جنایت و خشونت ادامه دهد بین ملت های مسلمان منفورتر خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اضافه کرد: این حرکت جاهلانه دولت آمریکا در حقیقت استارت نابودی رژیم صهیونیستی را در منطقه کلید زده و گامی در راستای انحلال این رژیم برداشته است.

وی گفت: این اقدام اگر چه با هدف تقویت رژیم صهیونیستی است، اما باعث شده خشم و انزجار مردم مسلمان فلسطین و همه کشورهای اسلامی نسبت به این دو قدرت فاسد رژیم صهیونیستی و آمریکا توسعه پیدا کند.

حجت‌الاسلام سروستانی تاکید کرد: همانطور که رهبر کبیر انقلاب فرمودند قدس پاره تن جهان اسلام است و مقام معظم رهبری هم آینده رژیم غاصب صهیونیستی را به خوبی ترسیم فرمودند که به اضمحلال نزدیک است.

وی افزود: این حرکت مذبوحانه فرصتی ایجاد کرده تا مسلمانان و امت اسلامی به‌ویژه بعضی از سران کشورهای اسلامی که سیاست شان همواره نرمش و همراهی با آمریکا و رژیم صهیونیستی در سرکوب کردن مردم فلسطین است، در صف واحدی قرار بگیرند و همه با هم ندای مظلومیت مردم فلسطین را اعلام کنند و خشم و انزجارشان را نسبت به آمریکا به گوش همگان برسانند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: امیدواریم امت اسلامی با هوشیاری، بیداری و دشمن شناسی مانع از رسیدن دشمنان اسلام به اهداف شومشان شوند و شاهد باشیم که رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار محو شود و ثبات در منطقه ایجاد شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار