معاون استاندار بوشهر با اشاره به اجرای منظومه‌های روستایی در این استان گفت: طرح‌های گردشگری یکی از برنامه‌های منظومه‌های روستایی است که در این راستا ظرفیت‌های گردشگری روستایی استان بوشهر تدوین و شناسایی شده است.
کد خبر: ۵۳۷۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴ 12 December 2017
سعید زرین‌فر بعدازظهر امروز در نشست هم‌‌اندیشی دهیاران روستاهای هدف گردشگری کشور در بوشهر با اشاره به اینکه این استان از ظرفیت‌‌های بالایی در عرصه گردشگری برخوردار است اظهار داشت: ساحل زیبای خلیج فارس، منابع طبیعی، آثار تاریخی و ابنیه‌ها و بافت تاریخی از ظرفیت‌های مهم گردشگری استان بوشهر است.

وی با بیان اینکه 80 درصد شهرستان‌های استان بوشهر با سواحل خلیج فارس هم‌مرز است افزود: از 10 شهرستان استان بوشهر تنها دو شهرستان دشتستان و جم با دریا هم‌مرز نیست و این در حالی است که این دو شهرستان از ظرفیت بالای گردشگری در عرصه منابع طبیعی و ابنیه تاریخی بهره‌مند هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر با تاکید بر معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان بوشهر تصریح کرد: این استان علاوه بر داشتن ظرفیت‌های طبیعی گردشگری، در عرصه فرهنگی و آداب و رسوم دارای قابلیت‌های مهمی است که باید این سنت‌ها معرفی شود.

زرین‌فر از اجرای طرح‌های منظومه روستایی در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: این طرح‌ها در رویکردهای اجتماعی، عمرانی، فرهنگی، آموزشی و ورزشی اجرا می‌شود که گردشگری روستایی یکی از برنامه‌های منظومه روستایی است.

وی با اشاره به تدوین ظرفیت‌های گردشگری روستایی استان بوشهر تصریح کرد: طرح‌های گردشگری یکی از برنامه‌های منظومه‌های روستایی است که در این راستا ظرفیت‌های گردشگری روستایی استان بوشهر تدوین و شناسایی شده است.

معاون استاندار بوشهر، شناسایی استعدادهای  گردشکری روستاها را مورد اشاره قرار داد و  افزود: برای اجرای زیرساخت‌های گردشگری در روستاها باید این مهم بر اساس ظرفیت روستاها مورد توجه قرار بگیرد.

زرین‌فر جایگاه صنعت توریسم را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: صنعت توریسم و گردشگری نقش مهمی در رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی دارد که این مهم در دستور کار حوزه گردشگری روستایی استان بوشهر قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار