نایب رئیس شورای اسلامی شهر دوراهک گفت: دخالت برخی افراد منفعت طلب در تصمیمات شهرستان و عزل و نصب‌ها، باعث نارضایتی شدید مردم شده است که باید جلوی این افراد گرفته شود.
کد خبر: ۵۳۵۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸ 09 December 2017
حسن دوراهکی پیش از ظهر جمعه در نشست با اعضای شورای اسلامی این شهر با فرماندار دیر با تبریک هفته وحدت گفت: مردم و به ویژه نسل جدید همان روحیه دوران دفاع مقدس را همچنان حفظ کرده‌اند و امروز مدافعان حرم با همان روحیه ما می‌توانیم داعش را در سوریه و عراق شکست دادند.

دوراهکی ضمن تقدیر از تلاش‌های فرماندار دیر، افزود: همراهی، ‌هماهنگی و همدلی با نماینده عالی دولت در شهرستان رمز موفقیت این شهرستان است که متاسفانه امروز برخی افراد منفعت طلب به جای کمک و همراهی با فرماندار دائم در حال سنگ‌اندازی و برنامه‌ریزی برای جابجایی مدیران ادارات هستند که باید جلوی این افراد گرفته شود.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌ها و پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس شورای در به‌کارگیری و استخدام نیروهای بومی در پارس جنوبی، اظهار داشت: متاسفانه امروز وزارت نفت و با دور زدن مصوبه قانونی برای استخدام ۵۰ درصدی نیروهای بومی باعث نارضایتی مردم این منطقه شده است که هر روز شاهد اعتصاب های متعدد جوانان بیکار روبروی فازهای پارس جنوبی هستیم که این رویه می‌بایست با درایت هوشمندانه نماینده مجلس و فرمانداران چهار شهرستان هر چه زودتر تغییر کند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر دوراهک، راه اندازی پایگاه امداد هوایی دوراهک به عنوان یکی از تاسیسات حمایتی و پشتیبانی حوزه نفت و گاز در جنوب استان بوشهر را لازم و ضروری برشمرد و افزود: امیدواریم کسانی که مسئولیت تأمین اعتبار و عملیاتی کردن پایگاه امداد و نجات هوایی هلال احمر دوراهک را بر عهده دارند نسبت به خواسته بحق مردم که مسئله‌ای فرامنطقه‌ای و ملی است اقدام کنند.

حسن دوراهکی در سخنانی با اشاره به پایان کار داعش در عراق و سوریه اظهار داشت: سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی به‌کمک همه نیروهای مسلح و سپاه و بسیج توانستند این کار بزرگ را در منطقه انجام دهند و این پیروزی روند یک دستاورد بزرگی در ارتباط با توطئه‌های آمریکا و قدرت‌های سلطه‌گری است که در منطقه این گروه تروریستی را ایجاد کرده بودند و ایران توانست مقابل آنها بایستد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار