رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج گفت: آمریکا با حمایت‌های مالی به عربستان سعودی نشان داده که حامی تروریست است و حمایت از گروه تروریستی تکفیری‌ها و داعش توسط آمریکا به‌وضوح قابل‌مشاهده است.
کد خبر: ۵۳۲۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹ 03 December 2017
فارس:علی چمکوری صبح امروز در نشست نشستی صمیمی با سرپرست بسیج رسانه شهرستان دشتی به مناسبت 16 آذر روز دانشجو، اظهار داشت: 16 آذر مهم‌ترین نماد استکبارستیزی در کشور است که دانشگاه آزاد خورموج نیز برنامه‌های ویژه‌ای برای پاسداشت این روز تدارک دیده است.

وی با بیان این‌که تقویت بسیج در رأس برنامه‌ها قرار داده‌ایم، افزود: در تمام برنامه‌های فرهنگی که در دانشگاه انجام می‌شود در کنار بسیج هستیم و البته به این موضوع نیز افتخار می‌کنیم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: افتخار می‌کنیم که همه ما بسیجی هستیم و اگر می‌خواهیم در کسب علم، دانش و مدیریت موفق باشیم باید در تمام‌کارها بسیجی‌و انقلابی عمل کنیم.

چمکوری با بیان این‌که بسیجی برخواسته از توده مردم است، عنوان کرد: بسیج مرزهای علم، دانش، فن‌آوری و فرهنگ را در نوردیده و امروز الگویی برای دیگر کشورهای آزادی‌خواه جهان شده است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج ادامه داد: تفکر انقلابی بسیج، مبتنی بر فرهنگ ایثار و شهادت و ریشه در فرهنگ عاشورای حسینی دارد که شهدای مدافع حرم نیز با همین تفکر بسیجیبه جهاد بر علیه ظلم پرداختند.

وی اضافه کرد: بسیج مانند نگینی در کشور می‌درخشد و خدمت به این قشر دانشجویی نه‌تنها وظیفه کاری بلکه یک وظیفه شرعی و دینی است و همان‌طور که سپاه و بسیج شجره طیبه امت بزرگ ایران اسلامی هستند ما همه بسیجی و سپاهی هستیم و دشمن بداند که ملت ایران اسلامی جدا از سپاه نیست.

چمکوری افزود: در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج در 38 رشته اقدام به پذیرش دانشجو می‌کند که 36 رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی و دو رشته کارشناسی ارشد است.

وی با اشاره به این‌که تاکنون 3 هزار و 700 دانشجو در این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند، گفت: در حال حاضر 1200 دانشجو در این واحد مشغول به تحصیل هستند و 100 نفر نیز به‌عنوان اعضای هیات علمی و مدرس حق‌التدریس فعالیت می‌کنند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج با اشاره به این‌که امریکا دشمن اصلی ملت ایران است، یادآور شد: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب قبل از انتخابات فرمودند آمریکا قابل‌اعتماد نیست که این موضوع در یاوه‌گویی‌های ترامپ نمایان شد و جهان نیز هر روز با ابعاد جدیدتری از بی‌اعتمادی آمریکا آشنا می‌شود.

وی ادامه داد: ترامپ با وقاحت تمام از کلمه‌ای جعلی به‌ جای خلیج همیشه فارس استفاده می‌کند و در اظهاراتی سخیف ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرده در حالی‌که همه دنیا می‌دانند آمریکا با حمایت‌های مالی عربستان سعودی حامی تروریست است و حمایت از گروه تروریستی تکفیری‌ها و داعش توسط آمریکا به‌وضوح قابل‌مشاهده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار