سرپرست بسیج رسانه شهرستان دشتی گفت: روز 16 آذر روز مقاومت و ایستادگی دانشجویان در برابر استعمار غرب، استبداد و خودکامگی در دفتر تاریخ ثبت گردیده است.
کد خبر: ۵۳۲۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲ 03 December 2017
فارس:اسماعیل حاجیانی صبح امروز در آستانه روز دانشجو در نشست با رییس دانشگاه آزاداسلامی واحد خورموج از همکاری مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی خورموج با مجموعه بسیج تقدیر کرد و اظهار داشت: دانشگاه آزاد نسبت به کارهای فرهنگی در سطح مراکز آموزشی در شهرستان دشتی پیشتاز، گسترده و چشمگیر عمل کرده است.

وی ضمن تبریک 16 آذر روز دانشجو به دانشجویان، افزود: 16 آذر روز مقاومت و ایستادگی دانشجویان در برابر استعمار غرب، استبداد و خودکامگی در دفتر تاریخ ثبت گردیده است.

سرپرست بسیج رسانه شهرستان دشتی تصریح کرد: از زمانی که ولایتی به‌عنوان رییس هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی توسط مقام معظم رهبری انتصاب شده ارتباط دوسویه و صمیمی بین دانشگاه و بسیج شاهد هستیم که امیدواریم این ارتباط دوسویه حفظ و تقویت شود.

حاجیانی بیان کرد: یکی از ارکان مهم انقلاب اسلامی وحدت است و هجمه‌های شبانه‌روزی دشمنان به بسیج، سدکردن مسیر وحدت و استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است زیرا وحدت قشرهای مختلف در کشور یک ابزار نیرومند در مقابله توطئه‌های دشمنان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار