معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: مشکل معارض بزرگراه گناوه - دیلم باعث توقف این پروژه شده بود که این مشکل رفع شده است.
کد خبر: ۵۲۴۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷ 15 November 2017
به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، محمد حسن باستی در بازدید از بزرگراه گناوه به دیلم اظهار داشت: در این مسیر هشت کیلومتر در بخش خروجی شهر گناوه به سمت دیلم که به دلیل اعتراض معارضان و مالکان املاک متوقف شده بود به تازگی با پیگیری های به عمل آمده مشکل حل شده است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: این محور هشت کیلومتری فعال شده که بزودی چهار کیلومتر آن زیر بار ترافیک خواهد رفت و چهار کیلومتر اول آن  را نیزامیدواریم اگر مشکلی پیش نیاید تا قبل از عید نوروز سال آینده به طور کامل به اتمام برسد.

وی افزود: این جاده به عنوان یکی از نقاط حادثه‌خیز راه‌های ارتباطی استان بوشهر بود که با اقدامات صورت گرفته، تردد در آن ایمن تر خواهد شد تا دیگر شاهد تصادف‌های ناشی از مشکلات جاده ای نباشیم.

باستی بیان کرد: اعتباری که برای کل این طرح که از شهر اهرم آغاز و به برازجان، گناوه ودیلم متصل و خاتمه می یابد، بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برآورد شده بود که بخش قابل توجهی از کار انجام شده است.

وی گفت: بخش عمده ای از اعتبارات این محور ملی است که برای جذب آن پیگیری صورت خواهد گرفت.

معاون امورعمرانی استاندار بوشهر ادامه داد: اتفاقی خوب که در بخشی از محور حوزه گناوه به دیلم انجام شده تعریض آن است که هم اینک پیمانکار در حال مراحل نهایی آسفالت آن است.

باستی گفت: طول جاده ریگ به گناوه نیز ۱۱ کیلومتر است که مسیر بوشهر به ریگ و گناوه را کوتاه می کند. دستور مرحله مناقصه قطعه دوم این مسیر نیز صادر شده تا هرچه سریع تر تکمیل شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: از بن بست درآمدن بندرریگ و توسعه و بدست آوردن فرصت های تازه گردشگری بین شهرهای گناوه و ریگ از اهداف مهم این طرح است.

وی اظهار کرد: بخشی از طرح قطعه درحال اجرای میدان امام علی (ع) ریگ دارای معایب و اشکالاتی است که نیاز به اصلاح دارد و برای برطرف کردن آن نشستی با مشاور برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
این بود راه چاره
خبرگزاری تسنیم: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: برای اجرای طرح ریلی بوشهر – بندر امام خمینی(ره) ۵۰ میلیون دلار و ۳ هزار و ۶۳۶ میلیارد ریال پیش بینی شده است که با تامین اعتبار...
کاظم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
ورودی جاده گناوه به شهر دیلم با موانع تیرهای بیشمار برق سیم ها و تاسیسات و ایستگاه برق فشارقوی درمسیر راه ایجاد شده است که بایستی جمع آوری و به خارج شهر انتقال یابند. تا موانع ایجاد شده درمسیر راه برداشته شده و جاده درمسیرمستقیم ادامه یابد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار