امام جمعه بوشهر با تاکید بر ارائه خدمات مطلوب به خانواده ایثارگران گفت: درمان و اشتغال خانواده‌ شهدا و ایثارگران استان بوشهر در اولویت قرار بگیرد.
کد خبر: ۵۲۴۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴ 15 November 2017
آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز در بازدید از مجتمع ایثار و نشست با کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با اشاره به اینکه رسیدگی به خانواده ایثارگران باید در اولویت کارها باشد اظهار داشت: ایثارگران و خانواده آنان نقش مهم و تاثیرگذاری در لایه‌های مختلف جامعه دارند از این نظر خدمات به این خانواده‌ها باید در اولویت باشد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تاکید بر  تکمیل مجتمع ایثار استان بوشهر افزود:  تکمیل فاز دوم مجتمع درمانی و فرهنگی ایثار ویژه جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدا باید از اولویت‌های مسئولان این استان باشد.

 امام جمعه بوشهر با تاکید بر تخصیص اعتبار لازم برای تکمیل مجتمع ایثار استان بوشهر افزود: با توجه به خدماتی که این مجتمع به جامعه هدف ارائه می‌دهد، تخصیص اعتبار لازم برای آغاز عملیات اجرایی فاز دوم آن ضروری است.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه ارائه خدمات مطلوب به خانواده ایثارگران یک وظیفه همگانی است بیان کرد: خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران وظیفه ملی و شرعی است و هر مقدار که خدمت شود درقبال بزرگی این قشر کم است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید برتوسعه زیرساخت‌ها برای ارائه خدمات مطلوب به خانواده ایثارگران استان بوشهر اظهار کرد: مسئولان باید با تمام توان برای خدمتگزاری به جامعه شاهد و ایثارگر بپردازند و امکانات زیرساختی و سخت‌افزاری برای ارائه خدمت هرچه ‌بهتر به این قشر را فراهم کنند.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر این نکته که درمان و اشتغال خانواده‌ شهدا و ایثارگران استان بوشهر در اولویت قرار بگیرد تصریح کرد: موضوع درمان و اشتغال خانواده‌ شهدا و ایثارگران بحثی بسیار مهم است که مسئولان باید دراین راستا تلاش بیشتری کنند.

صفایی بوشهری گفت: امروز تغییرات بسیار مناسبی نسبت  به رسیدگی به خانواده شهدا و ایثارگران استان بوشهر به گذشته انجام شده اما تا رسیدن به آرمانها هنوز فاصله زیادی وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به نقش مهم مجتمع ایثار استان بوشهر در رفع مشکلات خانواده ایثارگران بیان کرد: وجود چنین مجتمع‌های درمانی مجهز به تجهیزات و امکانات به روز در سطح استان و اردوگاه‌های فرهنگی و گردشگری برای رفاه حال جامعه هدف ضروری است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر نیز با بیان اینکه مجتمع فرهنگی، ورزشی وتوان ‌بخشی ایثار بوشهر در مساحت چهار هزار و 850 مترمربع اجرا شده است خاطر نشان کرد: این مجتمع با اعتبار 140 میلیارد ریال ازمنابع ملی و استانی دراسفند سال 95 مورد بهره برداری قرار گرفت.

حجت الاسلام ابراهیم تشکری با اشاره به اقدام‌های زیرساختی انجام شده افزود: مجتمع ایثار بوشهر در بخش‌های مختلفی ازجمله درمانگاه، کلینیک‌های بینایی‌ و شنوایی ‌سنجی، اورژانس و فیزیوتراپی ارائه خدمت می‌‌کند و بخش‌های آزمایشگاه و رادیولوژی آن نیز بزودی راه اندازی می‌شود.

وی اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران در 2 حوزه ماموریتی درمان، اشتغال، مسکن و ترویج و اشاعه فرهنگ ناب ایثار و شهادت متولی امورخانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار