مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با اشاره به تشکیل کارگروه مخاطرات زیست محیطی استان بوشهر گفت: این کارگروه نسبت به شناسایی مناطقی که در اثر حوادث طبیعی دارای مخاطرات زیست بالایی هستند اقدام می‌کند.
کد خبر: ۵۲۴۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳ 14 November 2017
حسین دلشب ظهر امروز در نشست کارگروه مخاطرات زیست محیطی استان بوشهر با تاکید بر آمادگی برای مقابله با مخاطرات و سوانح طبیعی  اظهار داشت: با توجه به اینکه استان بوشهر به لحاظ استقرار صنایع بزرگ از جمله نفت، گاز، پتروشیمی، خطوط لوله، پایانه‌های نفتی از اهمیت خاصی برخوردار است باید آمادگی برای مقابله با حوادث و سوانح طبیعی ارتقاء یابد.

وی با بیان اینکه بروز حوادث طبیعی در کنار ساحل ،مخاطرات را افزایش می‌دهد خاطر نشان کرد: مجاورت استان بوشهر با دریا می‌تواند در صورت بروز حوادث طبیعی مانند زلزله یا سیل برای این صنایع و واحدهای مستقر در استان، خسارتهای جبران ناپذیری را به خصوص به مناطق مسکونی و مجاور این نوع صنایع وارد کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر خاطرنشان کرد:  از سوی دیگر بروز حوادث بزرگی مانند زلزله‌های مهیب می‌تواند منجر به پیامدهای تلخی در این استان شود.

وی با بیان اینکه همه دفاتر تخصصی در اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر برای کاهش مخاطرات در اثر بروز حوادث طبیعی آمادگی لازم  دارند تصریح کرد: با تشکیل کارگروه مخاطرات زیست محیطی نسبت به  شناسایی مناطقی که در اثر حوادث طبیعی دارای مخاطرات زیست بالایی هستند اقدام می‌کند.

دلشب به اظهار تاسف از بروز زلزله 7.2 ریشتری در استان کرمانشاه افزود: با توجه به حادثه اخیر غرب کشور و حوادث احتمالی پیش‌رو در زمستان اهم از طوفان و سیل باید نسبت به شناسایی مناطقی که در اثر حوادث طبیعی دارای مخاطرات زیست بالایی هستند، اقدام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار