معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به اجرای شبکه فیبرنوری و امکان اتصال دستگاه‌های اجرای استان بوشهر به این شبکه گفت: دستگاه‌های اجرایی که مشکل اتصال به شبکه فیبرنوری ندارند تا نیمه آذر امسال به این شبکه متصل شوند.
کد خبر: ۵۲۳۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳ 13 November 2017
سیدمحمدحسن باستی ظهر امروز در نشست شورای فنی استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح زیرساخت تبادل اطلاعات و اجرای شبکه فیبرنوری در استان بوشهر اظهار داشت: با فراهم شدن زیرساخت‌های ارتباطی همه دستگاه‌ها موظف اتصال به شبکه فیبر نوری هستند.

وی، امنیت و تسهیل در دسترسی به داده‌ها، سرعت بالاتر و  بارگذاری اطلاعات را از جمله مزایای شبکه فیبرنوری دانست و تصریح کرد: 27 دستگاهی که مشکل اتصال به فیبر نوری ندارند موظف هستند تا نیمه آذر امسال به این شبکه متصل شوند و داده‌های خود را از این طریق بارگذاری کنند.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر، با تاکید بر نقش مهم ارائه خدمات از طریق شبکه فیبرنوری بیان کرد: خدمات ارائه شده از طریق فیبرنوری بسیار آسان‌تر و سریع‌تر از استعلامات دستی است که دستگاه‌‌ها باید، اطلاعات، نقشه‌ها و داده‌های حوزه دستگاه خود روی سامانه شبکه فیبرنوری بارگذاری کنند تا خدمات به جامعه هدف از جمله سرمایه‌گذاران تسریع شود.

باستی، با بیان اینکه همه دستگاه‌های استان بوشهر باید در مدت یک هفته برای اتصال به شبکه فیبرنوری اقدام کنند گفت: افزایش دسترسی به نقشه‌ها و اطلاعات مورد نظر ، تسریع در امور سرمایه‌گذاری از ویژگی‌های مهم شبکه فیبرنوری است که همه دستگاه‌ها باید این شبکه متصل شوند.

وی اجرایی شدن تصمیمات دولت را  امری اجتناب‌ناپذیر  دانست و افزود: برخی از تصمیمات که در مرکز کشور اتخاذ می‌شود برای اجرا در استان‌ها  نیاز به رفع چالش‌ها و مشکلات آنها است.

معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه  این تصمیمات سبب کند شدن سرعت پروژه‌ها می‌شود افزود: تا مشکلات این نوع تصمیمات برطرف نشود دستگاه‌ها برای اجرای آن دچار مشکل هستند.

باستی با تاکید بر توجه به آموزش عمومی نمایندگان دستگاه‌های اجرایی برای استفاده از شبکه فیبرنوری گفت: آموزش عمومی برای نمایندگان دستگاه‌های اجرایی  در قالب یک برنامه زمان‌بندی مورد توجه قرار بگیرد.

وی ظرفیت‌های مهم استان بوشهر در عرصه تولیدات صنعتی مورد اشاره قرار داد و گفت: ظرفیت‌های استان بوشهر به عنوان دارایی‌ها  این استان باید تقویت شود تا زمینه رونق و ایجاد اشتغال بیشتر در استان فراهم شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار