مدیرعامل بنیاد زائر استان بوشهر با تاکید بر مشارکت خیران در ساخت زائرسرای استان بوشهر در مشهد مقدس گفت: تاکنون برای ساخت زائرسرای ۷۰۰ تختی استان بوشهر در مشهد مقدس ۱۲ میلیارد ریال تامین شده که برای تکمیل آن به ۶۰ میلیارد ریال دیگر نیاز است.
کد خبر: ۵۲۱۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷ 08 November 2017
حجت الاسلام سید نعمت الله رکنی ظهر امروز در نشست بررسی روند اجرای زائرسرای استان بوشهر با بیان اینکه عملیات ساخت زائرسرا بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری از 4 سال پیش در دستور کار استان بوشهر قرار گرفته است اظهار داشت: برای این مهم زمین مورد نیاز در اختیار بنیاد زائر استان بوشهر قرار گرفته که ساخت آن با طراحی زیربنای 4 هزار و 600 متر مربع آغاز شده است.

وی،از طراحی 8 طبقه زائرسرای استان بوشهر خبرداد و گفت:قرار است زائرسرای استان بوشهر با ظرفیت 700 تخت در هشت طبقه شامل دو طبقه منفی، همکف و 5 طبقه مثبت با اسکلتی فلزی ساخته می‌شود.

مدیرعامل بنیاد زائر استان بوشهر با تاکید بر ضرورت حمایت دستگاههای  مختلف و خیران برای تکمیل زائرسرای استان بوشهر خاطر نشان کرد: در تامین بودجه ساخت زائرسرا،  ضمن مشارکت برخی دستگاه‌ها و خیران ، معاونت امور عمرانی استانداری بوشهر همکاری خود را از طریق اختصاص درصدی از مالیات بر ارزش افزوده شهرداری‌ها اعلام کرده است.

رکنی با بیان اینکه 60 میلیارد ریال برای تکمیل زائرسرای استان بوشهر در مشهد مقدس نیاز است تصریح کرد:تاکنون برای ساخت زائرسرای 700 تختی استان بوشهر در مشهد مقدس 12 میلیارد ریال تامین شده که برای تکمیل آن به 60 میلیارد ریال دیگر نیاز است.

وی، با اشاره به فراهم کردن تسهیلات لازم برای رفاه حال نیازمندان در سفر زیارتی مشهد گفت: ساخت این زائرسرای استانی در مشهد مقدس یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری برای رفاه هر چه بیشتر زائران به خصوص افراد مستمند جامعه است.

مدیرعامل بنیاد زائر استان بوشهر از مردم خیر و متمکن استان بوشهر خواست تا این بنیاد را در ساخت این زائرسرا همراهی و یاری کنند.

رکنی، با تاکید بر اینکه هیچ کاری به اندازه این کار ارزش و ثواب ندارد بیان کرد: اجرای این کار تلاش و اراده بلند می‌طلبد و به طور حتم ماندگار و پر برکت است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار