معاون طرح و توسعه‌ای شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهر گفت: برای تامین برق تاسیسات آب‌شیرین‌کن بوشهر ۲۵ میلیارد تومان تخصیص یافت که از محل اعتبارات دولتی پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۵۱۱۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸ 21 October 2017
یدالله حقیقی صبح امروز در بازدید از محل ساخت تاسیسات آب‌شیرین‌کن 35 هزار متر مکعبی بوشهر با اشاره به اینکه اجرای طرح‌های برقرسانی در استان بوشهر تسریع یافته است اظهار داشت: اکنون در مناطق مختلف استان بوشهر طرح‌های برق‌رسانی شامل ساخت پست، تغذیه ایستگاه و خط انتقال فوق توزیع در حال اجرا است.

وی با اشاره به اجرای پست برق چهارم منطقه عسلویه خاطر نشان کرد: پست برق 132 کیلوولت عسلویه در حال اجرا است که در اجرای این پست که نقش مهمی در جلوگیری از افت ولتاژ این شهرستان دارد 17 کیلومتر خط انتقال فوق توزیع ساخته می‌شود.

معاون طرح و توسعه‌ای شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهر با اشاره به تخصیص اعتبار برای اجرا پست برق شهرستان عسلویه در بیدخون تصریح کرد: برای اجرای پست چهارم برق عسلویه 90 میلیارد ریال تخصیص یافته است.

حقیقی از تکمیل این طرح برقرسانی خبرداد و  افزود: پست برق چهارم عسلویه در منطقه بیدخون عسلویه تا تابستان آینده تکمیل و افت ولتاژ این شهرستان برطرف می‌شود.

وی با اشاره به  طراحی تاسیسات آب‌شیرین‌کن بوشهر و تامین برق این پروژه مهم و حیاتی گفت: پروژه یاد شده در منطقه پارک لیان بوشهر طراحی و جانمایی شده که برای اجرای آن نیاز به تاسیسات برق مستقل است.

معاون طرح و توسعه‌ای شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهر با اشاره به احداث پست فوق توزیع  برای تامین برق آب‌شیرین‌کن بوشهر خاطر نشان کرد: برای اجرای این پست برق با ظرفیت 66 کیلوولت و 3.5 کیلومتر خط انتقال 25 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات دولتی تخصیص یافته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار