مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر از واگذاری پنج هزار هکتار اراضی ملی استان بوشهر به شرکت‌های صنعتی خبر داد.
کد خبر: ۴۸۵۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳ 28 August 2017
سهیل مهاجری ظهر یکشنبه در حاشیه افتتاح پروژه‌های هفته دولت اظهار داشت: طرح بزرگ آبخیزداری در حوزه های آبخیز چاهگاه و کردلان در شهرستان دشتی استان بوشهر به بهره‌برداری رسید.

وی اعتبار این پروژه را ۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: این سازه آبخیزداری از بزرگترین سازه‌های استان بوشهر به شمار می‌رود که نزدیک به ۱۲ متر طول دارد و حجم عملیاتی آن بیش از ۱۵ هزار متر مکعب است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر اضافه کرد: اجرای این پروژه از محل اعتبارت و تعهدات وزارت نفت است و انتظار داریم تاثیر بسزایی در تقویت سفره‌های زیر زمینی منطقه چاهگاه و کردلان داشته باشد.

مهاجری خاطرنشان کرد: از ۱۵ سال پیش تا کنون بیش از پنج هزار هکتار اراضی ملی و دولتی استان را به شرکت‌های صنعتی استان برای اشتغال‌زایی و تولید واگذار کرده‌ایم.

وی افزود: اراضی ملی و دولتی واگذاری شده به شرکت صنعتی استان بوشهر در  شش شهرستان دیلم، کنگان، تنگستان، دیر، دشتی و دشتستان بوده است که دو شهرستان دیلم و تنگستان بیشترین آمار را به خود اختصاص داده اند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر ادامه داد: با توجه به نامگذاری سال ۱۳۹۶ بنام سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال»، انتظار داریم واگذاری اراضی به مراکز تولیدی به تقویت اشتغال استان کمک کند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار