مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: به سبب بارش شدید باران در استان فارس و گل‌آلود شدن رودخانه شاهپور منبع تامین آب آشامیدنی استان بوشهر از خط آبرسانی کازرون از مدار خارج شد.
کد خبر: ۴۸۰۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴ 19 August 2017
کی‌قباد یاکیده در گفت‌و‌گو با خبرنگار در بوشهر با اشاره به گل‌آلود شدن رودخانه شاهپور کازرون منبع تامین کننده بخشی از آب آشامیدنی استان بوشهر اظهار داشت: در پی وقوع بارندگی و طوفان شدید و گل‌آلود شدن رودخانه شاهپور کازرون تصفیه خانه آب بوشیگان از مدار خارج شد.

وی سیلابی شدن رودخانه شاهپور کازرون را سبب قطع  بخشی از تامین کننده آب آشامیدنی استان بوشهر دانست و خاطرنشان کرد: رودخانه شاهپور کازرون تامین کننده  آب شهرستان دشتستان و روستاهای حدفاصل بوشهر تا برازجان است که این حادثه آب آشامیدنی این مناطق را کاهش داده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر بیان کرد: خط آبرسانی کازرون از مدار خارج شده است و با توجه به ناپایداری سامانه بارشی احتمال طولانی شدن  قطع آب وجود دارد.

یاکیده با بیان اینکه خطوط آبرسانی کازرون بخشی از آب آشامیدنی استان بوشهر را تامین می‌کند با تاکید بر رعایت صرفه‌جویی در مصرف آب تصریح کرد: از هم استانی‌ها تقاضا می‌شود با مدیریت بهینه مصرف آب همچون همیشه شرکت آبفای استان بوشهر را همراهی کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار