عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: زمینه استفاده رایگان از پلاژ بانوان در ساعاتی از روز فراهم شود.
کد خبر: ۴۶۷۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲ 26 July 2017
 به نقل از روابط عمومی شورای شهر بوشهر، ندا عبدالله زاده در نطق پیش از دستور خود در نشست علنی شورای شهر بوشهر افزود: هم اکنون شمار زیادی از بانوان بوشهر به دلیل شرایط مالی و بعد مسافت نمی توانند از پلاژ بانوان به عنوان تنها مکان شنای اختصاصی بانوان در بوشهر استفاده کنند.

وی اضافه کرد: به همین دلیل شهرداری بوشهر برای تسهیل استفاده مناسب بانوان از دریا ساعاتی در طول روز و هفته را برای استفاده رایگان بانوان بوشهری از پلاژ بانوان اختصاص دهد.

عبدالله زاده با تاکید بر ضرورت رعایت ارزش های دینی و اسلامی در زمان استفاده از سواحل بیان کرد: برای تکریم شهروندان توسعه فضای پلاژ بانوان و آقایان به طور قطع استقبال خانواده ها را به دنبال خواهد داشت و انتظار داریم شهرداری برای استفاده بهتر شهروندان از دریا رنامه ریزی جدی برای ایجاد پلاژهای اختصاصی آقایان و بانوان در چند نقطه از ساحل را در دستور کار خود قرار دهد.

وی گفت: بانوان نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می دهند به همین دلیل باید همگام با آقایان برنامه ورزشی و تفریحی آنها مورد توجه مدیریت شهری قرار گیرد.

غلامعلی میگلی نژاد شهردار بندر بوشهر با استقبال از پیشنهاد عبدالله زاده اظهار داشت: برای استفاده بانوان بوشهری از دریا آمادگی داریم در طول هفته ساعاتی برای استفاده رایگان بانوان بوشهری از پلاژ بانوان اختصاص دهیم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار