معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر سهم مهمی در شاهرگ اقتصادی کشور در عرصه منابع نفت، گاز و پتروشیمی دارد.
کد خبر: ۴۶۱۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵ 18 July 2017
به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، سعید زرین‌فر در مراسم افتتاح جهاد دانشگاهی استان بوشهر با بیان اینکه بوشهر آخرین استان کشور در راه‌اندازی جهاد دانشگاهی است خاطر نشان کرد: این موضوع از  جایگاه مهم آن کم نمی‌کند چون‌که این  مرکز علمی و پژوهشی دارای جایگاه و ظرفیت مهمی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر دارای ظرفیت‌های مهم اقتصادی و صنعتی زیادی است تصریح کرد:استان بوشهر سهم مهمی در شاهرگ اقتصادی کشور در عرصه منابع نفت، گاز و پتروشیمی دارد و این در حالی است که از ظرفیت‌های مهمی دیگر در بخش‌های کشاورزی و شیلاتی بهره‌مند است.

زرین‌فر با بیان اینکه مزیت‌های زیادی در عرصه علمی پژوهشی و برنامه‌های دانش بنیان، سلول‌های بنیادی و غیره در جهاد دانشگاهی وجود دارند گفت: جهاد دانشگاهی دارای امکانات خوبی است که می‌تواند کمک یار خوبی برای توسعه استان بوشهر باشد.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی دارای منافع زیادی است افزود: جهاد دانشگاهی دارای منافع بسیاری است و  مجموعه دانشگاه‌های  استان بوشهر می‌توانند از این مزیت و ظرفیت مهم استفاده کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهر با اشاره به اینکه طرح‌های توسعه‌ای علمی استان بوشهر با مشارکت جهاد دانشگاهی اجرایی می‌شود افزود: با توجه به ظرفیت بالای علمی، فناوری، پژوهشی و طرح‌های دانش‌بنیان، طرح‌های توسعه‌ای این ظرفیت‌های علمی با مشارکت جهاد دانشگاهی اجرایی می‌شود.

زرین‌فر با معرفی علی احمدی‌زاده به عنوان مدیر جهاد دانشگاهی استان بوشهر افزود:  علی احمدی‌زاده از نیروهای دانشگاهی  است که حدود ۱۰ سال نمایندگی جهاد دانشگاهی را در عرصه پژوهش در استان بوشهر عهده‌دار بوده که در این عرصه نیز ارتباط خوبی باید با نهادهای دیگر داشته  است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار