شهردار گناوه با بیان این که اصلاح سازمانی شامل دوبخش ساختار اداری و نیروی انسانی است، گفت: تحول دراین دو بخش در اولویت های کاری است.
کد خبر: ۴۶۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲ 10 June 2015

تابناک بوشهر - شهردار بندر گناوه گفت: مشکل مدیریتی یکی از مسایل خاص و گریباگیر شهرداری این بندر است و یکی از دلایل ورودم به این مجموعه اصلاح این وضعیت است.

به گزارش «خلیج فارس»؛ احمد طاهری روز چهارشنبه در آئین معارفه اش در جمع کارکنان شهرداری که با حضور اعضای شورای شهر برگزار شد، افزود: امروز ذهنیت مردم نسبت به شهرداری گناوه منفی است و باید این ذهنیت را مثبت کنیم تا اعتماد عمومی به این سیستم بازگردد.

وی اظهارکرد: در این ارتباط شفاف سازی در حوزه مراجعه مردمی به شهرداری از کارهایی است که باید روی آن برنامه ریزی کرد.

وی گفت: تا آنجایی که امکان دارد تلاش خواهم کرد ابهامات بوجود آمده با شفاف سازی برطرف تا مردم بدانند به چه منظور وهدفی به شهرداری مراجعه می کنند.

IMG_1201 copy

به نوشته ایرنا، شهردار گناوه افزود: خیلی خوشحالم وارد کارزاری شدم که پر از ابهام است اما وظیفه دانستم که وارد این مجموع شوم تا بتوانم قدم کوچکی برای شهری که به شهروند بودن آن افتخار می کنم، بردارم.

وی اظهارکرد: پایه و اساس کار خود را در بدو ورود به شهرداری معطوف به اصلاح ساختارها خواهم کرد.

شهردار گناوه با بیان این که اصلاح سازمانی شامل دوبخش ساختار اداری و نیروی انسانی است، گفت: تحول دراین دو بخش در اولویت های کاری است.

وی افزود: اگر ساختار اداری و وضعیت نیروی انسانی معیوب باشد هر اندازه هزینه شود، انحراف در هزینه ها فوق العاده بیشتر می شود.

طاهری ادامه داد: توانمندسازی نیروی انسانی و بکارگیری آنان با توجه به تخصصی که دارند درمدیریت مورد تاکید است و باید کارهایی که قراراست انجام شود براساس یک نظم صحیح و کار علمی مدون باشد.

شهردار گناوه افزود: درحوزه مدیریت شهری بویژه عمرانی اولویت بندی به صورت محله ای و زیرسیستمی وجودارد و دراین زمینه باید در وهله اول اولویت های کلی شهر و هرمحله را مشخص وبا توجه به شرایط موجود آنها را بازتعریف کنیم.

وی بااشاره به این که بحث های عمرانی که حکم امنیتی برای مردم دارد بجد مورد توجه قرار خواهد گرفت، گفت: به عنوان مثال پل ورودی شهر از سمت جنوب و میدان امام علی (ع) از سمت شمال شهر در بحث عمرانی اولویت بندی می شود.

شهردار گناوه بیان کرد: درحالی که گناوه در حوزه گردشگری معروف است اما دراین زمینه بیشترتحت عنوان ساحل سازی کار شده و باید در بخش های دیگر کار شود.

وی گفت: در بحث کمک به گردشگری، توجه به بازار ضرورت دارد و دراین زمینه باید در ورود، خرید، استراحت و خروج مسافران تسهیل ایجاد کنیم.

طاهری افزود: از دریا و ساحل زیبای این بندر استفاده به اندازه کافی نمی شود وازاین قابلیت ها با یک برنامه ریزی مدون استفاده لازم برده شود.

وی گفت: درکنار توجه به این حوزه ها، رفاه عمومی مغفول مانده و افرادی که در شهر و محلات زندگی می کنند و در حاشیه هستند نیاز به آسفالت، افزایش فضای سبز، تفریحی و ورزشی دارند که باید یک بازتعریف و به صورت علمی انجام و عملیاتی شود.

شهردار گناوه تاکید کرد: تلاش جدی خواهم کرد تا شهرداری با همه دستگاههای اجرایی و مردم ارتباط حسنه براساس قانون و ضابطه مندی برقرار کند.

گفتنی است در ابتدای این مراسم عباسی از عملکرد چند ماهه خود بعنوان سرپرست شهرداری گزارشی ارائه داد.

از بهمن ماه پارسال با استیضاح عرب زاده، شهرداری گناوه به صورت سرپرستی اداره می شد.

روند انتخاب شهردار جدید این بندر با حواشی و کش و قوس های زیادی مواجه بود، طوری که از مهلت قانونی 3 ماهه هم فراتر رفت.

نهایتا شورای 9 نفره گناوه در اواسط اردیبهشت ماه ابراهیم احمدی را با 5 رای به عنوان شهردار جدید انتخاب کرد، ولی 4 عضو دیگر به روند رای گیری اعتراض کرده و فرمانداری نیز ضمن تایید شکوائیه آنها، روند انتخاب شهردار را دارای اشکال دانست. پس از آن، شورای شهر به نامه فرمانداری تن داد و در رای گیری جدید، این بار احمد طاهری رییس دانشگاه پیام نور را به عنوان شهردار انتخاب شد.

روز گذشته حکم طاهری به امضای استاندار رسید و امروز رسما فعالیت خود در شهرداری را آغاز کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار