مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: با برون سپاری فعالیت‌های تامین اجتماعی، میانگین زمان خدمت از ۴۵ دقیقه به ۷ دقیقه کاهش یافته است.
کد خبر: ۴۶۱۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹ 17 July 2017
یونس خسروانی ظهر امروز در آیین افتتاح کارگزاری تامین اجتماعى شعبه بیدخون شهرستان عسلویه اظهار داشت: 15 شعبه تامین اجتماعی در استان بوشهر به مخاطبان خود در بخش‌های رفاهی، بیمه‌ای و درمانی خدمات لازم ارائه می دهند.

وی سیاست برون سپاری را از برنامه‌های مهم تامین اجتماعی دانست و تصریح کرد: سیاست‌های جدید سازمان تامین اجتماعی مبنی بر برون سپاری خدمات برای دریافت این نوع خدمات در خانه و محل کار است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر با بیان اینکه 22 خدمت سازمان تامین اجتماعی به کارگزارى‌ها برون سپاری شده است، افزود: این خدمات به بیمه شدگان و افراد تحت پوشش  تامین اجتماعی به صورت الکترونیکى انجام می‌شود.

خسروانی از راه‌اندازی کارگزاری تامین اجتماعی بیدخون  عسلویه خبرداد و خاطر نشان کرد: تمام کارکنان این کارگزارى از نیروهاى بومی  بیدخون تعیین شده که در این راستا 11 نفر از ساکنان روستای بیدخون صاحب شغل می‌شوند.

وی با بیان اینکه 70 درصد خدمات از طریق کارگزاری‌ها به بیمه شدگان تامین اجتماعی ارائه می‌شود، افزود:  راه‌اندازی کارگزاری‌ها و بدون سپاری خدمات تامین اجتماعی، 70 درصد کارها در شعبه تامین اجتماعی کاهش پیدا کرده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر از کاهش زمان خدمات به بیمه شدگان در استان بوشهر خبرداد و خاطرنشان کرد: با برون سپاری فعالیت‌های تامین اجتماعی، میانگین زمان خدمت از 45 دقیقه به 7 دقیقه کاهش یافته است.

خسروانی با اشاره به اینکه ارائه خدمات بازنشستگی، بیکاری، ازکارافتادگی و درمانی از وظایف تامین اجتماعی است، افزود: سازمان تامین اجتماعی بر اساس آموزه‌های دینی و اصول تدوین شده برای حفظ کرامت انسان‌ها موظف است خدمات به جامع هدف مطلوب و با کیفیت ارائه کند.

وی با اشاره به ارائه خدمات تامین اجتماعی به صورت الکترونیکی افزود: با اجرای طرح‌های ابلاغ الکترونیک و ارسال لیست‌های اینترنتی تامین اجتماعی، بخش عمده‌ای از مراجعات حضوری کاهش داشته، ضمن اینکه سرعت دهی به انجام امور، کاهش هزینه‌های رفت و آمد و کاهش فساد اداری را نیز در پی دارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار