رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بوشهر گفت: قربانیان تصادفات موتورسیکلت‌ در استان در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۷۵ درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۴۶۰۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸ 16 July 2017
سرهنگ قدرت‌الله کشکولی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر، با اشاره به ضرورت آشنایی با قوانین راهنمایی و رانندگی اظهار داشت: آشنایی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ضمن اینکه زمینه کاهش تصادفات خودروها و موتورسیکلت‌ها را در محورهای مواصلاتی فراهم می‌کند، نظم و امنیت در این عرصه افزایش می‌دهد.

وی استان بوشهر را از استان‌‌های برتر در حوزه تردد موتورسیکلت در کشور دانست و خاطر نشان کرد: استان بوشهر در تردد موتورسیکلت‌ها جزء سه استان برتر کشور  معرفی شده و این مهم سبب شده که آمار تصادفات این وسیله نقلیه  نسبت به دیگر نقاط افزایش داشته باشد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر با تاکید بر تدوین راهکارهای لازم برای کاهش تصادفات موتورسیکلت‌ها در محورهای مختلف استان بوشهر افزود: برگزاری کلاس آموزشی برای موتوسوارانی که در تصادف مقصر بوده یا مقررات را رعایت نکرده‌اند، در دستور کار  پلیس راهور قرار گرفت.

کشکولی با بیان اینکه تاکنون یک‌هزار و 611 نفر از موتورسوران استان بوشهر در کلاس‌های آموزشی شرکت کرده‌اند  بیان کرد: تعداد شرکت کنندگان در این کلاس‌ها نسبت به مدت مشابه پارسال دو برابر شده و نتیجه آن هم تغییر رفتار این افراد و پایبندی بیشتر آنها به قوانین بوده است.

وی با بیان اینکه داشتن کلاه ایمنی یکی از ضروریات در موتورسواری است گفت: موتورسوارانی که مرگ آنان در تصادف رقم می‌خورد به سبب نداشتن کلاه ایمنی استاندارد است که برای  گسترش این مهم به تعدادی از موتورسواران قانونمند  شرکت کننده در کلاس آموزشی کلاه ایمنی اهدا شد.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر از کاهش قربانیان حوادث موتورسواری در استان بوشهر  خبرداد و گفت: قربانیان تصادفات موتورسیکلت‌ در استان بوشهر در سه ماه  نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال 75 درصد کاهش یافته که این کاهش آمار نشان از آثار مهم  آموزش‌های ارائه شده به موتوسواران است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار